Hundar iFokus

Hundar

Etikett: utställning
Läst 4120 ggr
alskadeida
0

Vilket utställningstält har du? valigt? special?

Är ute efter ett billigt tält men som man kan ha på en utställning. frågan är bara vilket? Alla är så dyr och kostar ca 2000 kr… vilket jag tycker är mycket. Men kan man ha ett vanligt campingtält? Vill ha så man kan söka skydd i om det blir dåligt väder men vara minst 180 cm högt dvs ståhöjd.

Vart hittar man billiga under 1000 lappen på nätet och så förutom blocket. Kollat där.

Vad har ni för tält och vart köpte ni det?

Har bara "4"veckor på mig att hitta ett bra.

[Malin3033]
0

Oj, jag är inte alls så insatt. Men sponsringstält brukar vara ganska billiga har jag för mig, te.x. från Plaque off.

Jag har ett tält från hansesgården - det bästa tältet jag vet!! Dock så ställer jag inte ut utan använder det på agilitytävling. ;) Ganska dyra dock. Runt 3000kr.

Här är det från Plaque off

Belimas
0

Det enda man kan hitta för under 1000-lappen är förmodligen ett begagnat, vi har ett canis utställningstält. Vet inte om det finns några campingtält som kan fungera och som följer de tillåtna måtten.

Yessica
0

Jag har också ett Hansesgården-tält. Än så länge inte använt på tävlingar. Köpte det i år. Har ett gammalt (just ett plaqu off-tält) som jag ska försöka ha tid och sätta ut på annons. Flört

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi