Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1252 ggr
Maja
0

Flippöron

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nero har flippöron.. :P Eller i alla fall hans vänstra öra.. ;) Har ni några erfarenheter av det? Är det bara ett "skönhetsfel" eller kan det ge andra följder? Försvinner det av sig själv eller kommer han ha det så resten av livet? :)

Jag vet att bilden är riktigt dålig, men det är bara för att jag ville ha en bild som var nära.. ;)

Alex
0

Hihi så kan han allt ha hela livet, men det kan försvinna också.. Sånt vet man aldrig med blandraser, de blir en enda stor överraskning allihop. ;) Tror inte det kan ge några andra följder i alla fall.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Äääh.. Det var tydligen vanligt hos labbar.. :P Även tollare har "problem" med det.. :P Haha.. Han ser ju rätt så kul ut i alla fall.. ;)

Alex
0

Det är en söt pojke, mobba honom inte nu. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Haha.. ;) Joo.. Visst är han fin, men hans öra ser så roligt ut.. :P Haha.. ;)

Celia
0

Man brukar tejpa ner det på t ex Rottweiler, sen blir det på plats.

Maja
0

#5 - Jo, vi testade lite med någon slags "padd" som vi hade läst om, men den fäste inte så bra.. Men om det inte är någon "fara" för hunden att ha sådana öron så kan han ju lika gärna ha det.. ;) Han är så fin så.. :)

Malin-A
0

ja han är ju jätte söt me sina öron.. jag skulle låtit dem vara, då blir han ju en smula ovanlig me =)

Maja
0

#7 - Haha.. Ja, visst är han söt?! :P

Vi har masserat öronen lite och de börjar redan lägga sig "normalt"!! :) Se bilden ->

Malin-A
0

oohh vilken bild, man vill ju bara pussa ihjäl han Kyss

Maja
0

Haha.. :) Har en ny bild på hans öron ->

De blir faktiskt bättre av massage!! :)