Då och nu
Ser ni hur hon förändrats på bara några veckor? Men visst är hon lika fin som förut? :) Om inte finare nu, och finare blir hon! Hehe, så stolt matte är över henne..
Obervera att hon har hel svart nos nu (på bilden har hon lite snö på nosen) och glasögon! Och inget nedåtlutande öra längre..
Visa gärna era då och nu bilder..
Jättesöt! Det är så härligt innan öronen vet åt vilket håll de ska luta
.
ecko nu
det som syns mest är väl att nosen blivit mycket svartare och att han var fet när han var liten;)
De vi ser med är att fläcken på sidan är mer tigrerad nu, förut var den mer svart. Och han har fått lite mer små fläcker som kommer.. tex en i ögats underkant, lite stil med kajal:P
Sen har han blivit kaxigare=);)
Mexx 8 veckor (samma dag vi hämtade honom). Hittade mina tofflor det första han gjorde..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Och 2 år gammal. Med favoritleksaken - toffeln. Som han fick efter att jag gav upp med att försöka behålla dem själv..;) De enda av hans leksaker från valptiden som faktiskt fortfarande är hela! Och trots det en av de mest lättsöndertuggade sakerna..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Åh, vilka underbara ögon hon hade :) Söt
Qabang så fin hon är.. häftiga "glasögon" 
Kiwi är ju så grymt söt! Blir extremt valpsugen när jag ser henne.. Och blir ju inte bättre av att jag ska upp till Mexx kennel snart också när de har valpar..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Malin.a, javisst är dem häftiga, Hehe! Hon har ju inte haft dem så länge, utan innan hade hon bara små "ögonbryn" :D
Alex, Du får inte glömma att stoppa ner en liten Russkiy Toy till mig när du ändå är där :)
#14 Hihi just ja. Det kan jag göra.. Funderar på att smuggla med en till mig själv också.. Jag menar, hon lär ju inte ana nåt, de kan ju lika gärna ha försvunnit i snön. ;) Vilken önskas då, Plutten, Anna eller Minst? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#16 Ja precis! Haha.. Minst vill jag nog ha, så attans söt. Men har dem uppfödning av Russkiy Toys? Då kanske man ska komma i kontakt med dem i framtiden, när jag är redo för en ny bäbis :)
Malin.a, nämen vad gulligt! Sover han alltid med den? Måste kännas tryggt med den intill :)
#17 Jag tror det är tänkt att de ska börja med det. :) Deras tre små är ju relativt nya, de har väl haft dem drygt ett år nu eller nåt tror jag.. Eller kanske två. Men vad jag har förstått ska det bli uppfödning i framtiden. :) Så det kan nog vara idé att ta kontakt med henne då, en otroligt bra uppfödare kan jag säga i alla fall. Vart är det du bor?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex- vilka härliga bilder du tagit på din otroligt söta hund. Charmigt att han har samma toffel i munnen :)
Qabang neh han sover inte alltid med den, den dog för ett tag sen =) Lusse slet sönder den…men vi får ta o köpa en ny… 
#19 Göteborg
vart i gbg:)?
vart i gbg:)?
jag bor 7 mil ifrån gbg, i varberg :)
I Angered :)
Quabang - Okej, fick nästan för ett svagt ögonblick för mig att du bodde i Stockholm eller Uppsala.. Och då hade du ju haft ritkigt nära. ;) Men nu var det ju lite längre bort då.
AnnNelli - Tack så mycket. :) Måste väl erkänna att den andra bilden är lite arrangerad, men favoritleksaken är den fortfarande i alla fall! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
jag bor me i gbg:) bor i vasastan!så kanske våra hundar kan ses ngn:) få lite hundvänner i gbg…
#28 Jaha ja :) Ja absolut, det kan vara väldigt trevligt med hundvänner, Kiwi behöver ju en..
jamen va roligt!!!måse vi ta n¨gon dag:) hur går de me kiwi?? erkänn hon sover i sängen me dig;)
#30 Det går jätte bra!
Hur går det med Hugo då? Nja, ibland kan hon få sova med mig, men hon trivs bäst med att sova vid ytterdörren, där är det nämligen svalt. Men ibland när hon känner sig lite ensam kommer hon in till mig och ber om lov att få sova i sängen med mig
Och ja, då får hon faktiskt det..Hihi
haha så mysigt när de e kallt ute också, dem e ju så goiga. håller hon sig på nätterna?hur gör ni på daganra när ni jobbr/går i skolan? jo de funkar fint med hugo förutom att han skäller:/
jag vill också ha hundvänner
får nog ta o flytta till gbg 

åh! så typiskt att vi inte fick nicki förräns hon va 2. ja har ingen aning alls hur hon såg ut som valp. jättestörigt. :( ja misstänker att de e nåt väldigt sött ja missar :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
#32 Ja hon håller sig på nätterna, men på morgonen måste man ut med henne direkt (Kl 6.00)! Kiwi kan vara ensam hemma upp till 3 timmar, men det är väldigt sällan som hon får vara det. Det brukar vara någon hemma och passar henne, pappa jobbar inte heltid, och så finns det ju mamma, bror och pojkvän. Så vi gör upp ett slags schema. Men ½-1 timme brukar hon få vara hemma ibland. Men då lägger hon sig och sover under den tiden.
#33 Ja, det tycker ajg att du ska göra. Hehe

#46 Nelli är underbar ^^ Mamma blev störtkär när hon fick se bilder.