Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2211 ggr
ho0mii3z
0

Vakt hunden pepsi!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var ute med vagnen och hunden i morse på en långpromis, och vägen är skymd av en större lastbil/flakbil. Tur var väl de att jag hade pepsi som visa snabbt att en lös hund var påväg mot oss!
Pepsi ställde sig i ragg och skällde, visade att här har du inget att göra.

LÄngre fram skriker 2 kvinnior, den lösa hunden hade bitit ena i kinden!

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

Mischa
0

Trgiskt varje gång det händer.

Jag fattar inte hur det kan finnas så mycket lösspringade hundar som ställer till oreda.Skrikandes

≧◔◡◔≦

ho0mii3z
0

Jag vet inte, har aldrig sett den hunden tidigare. måste vara en hund osm ha rymt,men att den sen hugger folk är galet, hunden måste ju må dåligt!

Polisen skulle hämta hunden , om de ny får fast den, men jagundrar om dom avlivar den eller om dom placerar den på något slags utredningshem?

Tangotime
0

Jag tror dom letar upp ägaren och lämnar tillbaka den om dom inte anser att hunden är så farlig att den avlivas. Ägaren kan bli tvungen att ha munkorg på hunden och koppeltvång men det fungerar sällan på dessa personer som har farliga hundar som springer lösa. Dom verkar skita i vilket tycker jag.

[Djurlinnea]
0

Det där med att hugga folk är ju lixom nästan det första man tränar att dom INTE ska göra…Men,men…sånt här händer ju…

ho0mii3z
0

Jag tror att de finns många som tycker de är ballt men en hund osm inte backar, hemskt egentligen!