Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 5163 ggr
BatmansMatte
0

HAHAHA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var ute o gick men Batman nyss och ett äldre par gick förbi, då hörde ja honom säga till henne: " akta dej nu älskling det är en sån där kamphund, han kan hoppa på dej", jag kunde inte hålla mej för skratt.Skrattande

lägger till att Batman är en Pinscher

[nataschaj]
0

Hahahahahahahahahhaaaa dagen människor ååååå så jäääändraaaans funtande så de är inte klockt!!

Som min scäferblandning så va de många som kalla han för en farlig pitbull :P i ett helt 1år gick de ryckte om honom=) dumma i hövet e va folket e i dags läget

BatmansMatte
0

hahahaha de e alltid lika kul o höra vad folk säger om ens hund men kan vara jobbigt åxå…

vi hade en jätte aggressiv hund innan (han e avlivad nu på veterinärens inrådan) men han va ökänd på hela stensö i kalmar… när han va borta frågade folk oss hela tiden om de va vi som hade den där ilskna hunden.

Katti
0

Jag kan bidra med en rolig kommentar också!

Var ute med Aaya, en stor finsk lapphund-tik (hunden till höger på bilden). Då kommer en man med en jakthund och frågar "Är det en… Tax?"

BatmansMatte
0

hahaha den va go ju, de e illa att inte se skillnad på en lapphund och en tax… hade ja inte vetat vad de va för nåt hade jag nog mer chansat på typ collie eller nåt hahaha…

de e kul vad man kan få höra när man e ute o går

[nataschaj]
0

vill bara till läga #1 att nu när hans rykte om att vara en hemsk svart pitbull så vill alla att han ska vara en renrasig svart schäfer, de spealr ingen roll om ja säger att de e en blandras såger dem bara nej de e en schäfer….

svarta schäfer är visst ovanliga (jag som tycker jag ser dem hela tiden här ^^) så många vill att han ska vara än, men kommer man nära så ser man att han inte är scäfer, han ser ut som en tik, är smalare i ansiktet (bordin i han) å sen så ahr han inte direkt kroppsformen som en scäfer har…. men men folk e roliga så de e bara att hålla med om va dem säger

Nikkis
0

Jag förstår det äldre paret Helt klart!
Jag menar, kolla den här videon och det säger ALLT!!!!
Länk

Flört

[nataschaj]
0

6 ååå ja kan inte ens kolla på klippet, min förbannande data bara buffrar, blir så trött på detta internet…..

fridaas
0

Att få höra att hunden är en kamphund händer väldigt ofta här, och då är ändå min hund en blandning mellan dalmatiner, setter och bordercollie.

Chihuahua var hon tydligen igår enligt grannen Obestämd Men oftast är det kamphund som gäller.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

BatmansMatte
0

en chihuahu hehe ja där ser man