Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1657 ggr
ChristineL
0

Vår senaste familjemedlem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heter Försvarsmaktens Egul och är fyra månader. Vi ska ha honom på foder tills han är 15-18 månader gammal :)

ChristineL
0

Råttan var lite läskig när den pep, men sen upptäckte jag att den levde ju inte så då blev den mums ;)

ChristineL
0

Och rep är bra att tugga på!

ChristineL
0

Sötast eller?

ChristineL
0

Varför ligga på en mjuk och gosig matta när man kan ligga direkt på golvet? :P

[nataschaj]
0

åååååååååååååååååååååååååååååååååååå va söööööööt himla snygg schäfer

ChristineL
0

Visst är han? :D Tycker verkligen om mörka schäfrar, snyggisar ;)

[nataschaj]
0

jaaa dem e snygga, å hel svart e han inte ens då:P

hur värkar han vara då??? lung frammåt m.m??

[Vargnatt-]
0

Åh vilken snygging när han var sådär mörk Glad

ChristineL
0

Han är lugn och frammåt. Säger ingenting när det går grannar i trappen, är bara lagom nyfiken på människor och andra hundar när vi var ute förrut. Lyssnar bra på sitt namn och lekfull! :)

Karizma
0

kanon söt måste ju säga att jag gärna ser på en mörkare eller riktigt röd schäfer. kanon söt vilka öron med Kyss

[nataschaj]
0

naaaaaw dukitig lill skit med andra ord då:P

Catnap
0

Wow, vilken snygging! Gillar när de har mycket svart.
Lycka till valpen Glad

//Angelica

Medarbetare på Hundar iFokus

ChristineL
0

Och snart kommer husse hem och får träffa honom också, får se vad han säger när nån sätter nyckeln i låset då :P

Jag hoppas det blir en riktigt duktig sak, börjar valpkurs nästa torsdag :D

Nikkis
0

Han var verkligen jätte fin!Kyss

Ska han prövas till tjänstehund sen eller?

Värst vad alla verkar ta foderhundar nu, alltså tillfälliga foderhundar om man säger så. Blir det inte tråkigt att lämna tillbaka honom sen?
Vad händer om han inte duger till tjänst, får ni ta över honom då?

ChristineL
0

Visst kommer det bli tråkigt att lämna bort honom, men det reder sig helt enkelt. Han ska prövas till tjänstehund och klarar han det inte så får vi köpa ut honom för 2000, bara för det ska vara symboliskt liksom. Just nu är det bara roligt att få känna på hur det är att ha valp :)

Karizma
0

15, Jag ser det som man gör en valp till bra hund med fast den ska bli en tjänstehund så funkar den normalt. :) Och funkar den inte ja då har ni ju en trevlig hund :) Så passa på o njut av valpen, väldigt söt är han :)

ChristineL
0

#16 - Ja, självklart ska vi göra honom till en bra hund på alla sätt vi kan :) Vi vill ju ha en hund som fungerar så bra som möjligt i alla sammanhang, ett år med en hund som inte fungerar blir ju bara jobbigt :P