Hur tänker folk igentligen?
Blir galen på dessa folk som inte kan ta ansvar och inte vill ta ansvar!
Läste om en tjej när hon beskrev endag som hon tyckte hade vart kul, hennes hund hade rymt, skrämt slag på en annan hund och jagat en tant med rullator och tjejen i fråga som ägde hunden skrattade åt hela händelsen!
+ att hon när valpen var 10 veckor hade koppel på och provade ett agility hinder, såg ut som balans-hinder.
Så sjukt dåligt, folk som skrattar åt att sin hund jagar tanter och skrämmer andra hundar är enligt mig inte mogna att ha hund!
Låter ju lite mysko..
Men att hon provade agilityhinder med valpen bryr jag mig inte så mkt om, hon kände troligtvis inte till att det inte är lämpligt..
Men du kanske skulle skriva detta till henne, o inte här? :) För detta hjälper ju inte.. :)
#1 skrev till henne direkt när jag läste det, men blev ändå så irriterad, liksom hon eller föräldrarna måste ju inse att det inte ska vara så å göra nåt åt det, inte skratta!
Den siste idioten är inte född än… lägg ingen energi på sånna människor om du inte själv råkar ut för dom :-) Då får man ett heltids jobb.
#3 nej får väl gå ner å beröma mina hundar som varken skrämmer andra hundar eller jagar tanter ;)