Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1435 ggr
[jakke94]
0

attackerad!

*suck*

Vi var ute med två av våra clumber spaniels, då vi ser en väldigt välmusklad hund komma springandes mot oss, det var en hane och var förmodligen någon amstaff eller pitbullblandras.

denna pitbull hunden som var en hane går på våran hane, Daddy då som både är mörkrädd och grodrädd gömmer sig under en bänk, och då går våran tik som är lite tuffare emellan och markerar rätt hårt mot pitbull-hunden som drar iväg.

Någon ägare syntes inte till och det var på ett industriområde så där finns inga bostäder på rätt långt avstånd.

Blir mest arg på ägarna som förstör dessa hundars rykten ännumera, det är ju egentligen underbara hundar =/

Fridaaaa
0

Låter läskigt! Tur att ingenting hände! Hatar oansvariga ägare somm inte kan hålla koll på sina hundar.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Minka040
0

Ja, usch, jag håller med. Har alltid mina "ligister" kopplade här inne i stan eftersom jag inte vill förstöra hundarnas rykte ytterliggare. De får ju visst hälsa på och busa med andra hundar under ordnade former och efter avtal med mötande hundägare, men jag rastar dem inte lösa.