Ligger och dricker ur vattenskålen..
Haha min lilla fröken förvånar mig ibland, satt vid datorn och läste lite trådar på iFokus och hör att hon dricker, vänder mig för att titta in henne, då ligger hon ner och dricker från skålen!
Hon hade slumrat efter promenaden bakom min stol, bara en halv meter från skålen vaknat och bestämt sig för att "Nej man behöver inte ställa sig upp för det där" så hon har bara sträckt ut alla tassar och stoppat ner huvudet i vattenskålen! Aldrig sett det innan hos någon annan hund.. Lilla fröken har ideer 
Vad har era hundar för skumma saker för sig ?
Min gamml hunda står upp å dricker å droppar sen vatten i hela köket :P
Den yngsta ligger ner å dricker, å efter han druckit sover han gärna med huvudet på vattenskålens kant en stund ^^

Haha! Så har båda mina hundar gjort ett antal gånger 
Pippi kan ibland busa runt med någon leksak. Springer förbi vattenskålen och kanske puttar till den eller något. Då släpper hon leksaken, undersöker vad som hände och dricker lite.
Haha! Som om hon vill be vattenskålen om ursäkt genom att dricka.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Hehe, en tik jag hade innan låg ner när hon åt och drack..
Skaffade då en ställning, så vart det bättre..
Långa ben som når ner till marken, eller vad heter det, hehe:
Min tik jag har nu, gör väl kanske inte något ovanligt, men det ser vansinnigt kul ut.
När katterna härjar som värst, kan hon gå imellan, och "bysta upp" sig..
Då slutar katterna, och hon går direkt och lägger sig igen 
Teddy ligger också ner och dricker, iaf när han har varit ute och är lite trött. =) Sen brukar han ligga vid vattenskålen när det är varmt.