Dante
Ja, då har Dante landat hos oss och redan hunnit vara här i två dagar.
Han är nästintill rumsren så det är skönt, fast det kan ju kanske bero på att vi är ute ganska ofta då han älskar snö och att träffa människor 
När han kom nosade han runt lite och fick syn på sig själv i spegeln och blev skitskraj. Nu gillar han att sitta vid spegeln och pussa sig själv, fina avtryck blir det
Första kvällen gick han hela tiden med svansen mellan benen men nu far den fram och tillbaka som den ska göra på en glad hund så han verkar ha funnit sig bra till rätta.
Igår fick han träffa illrarna för första gången och det går superbra, mycket bättre än vad jag trott det skulle gå såhär i början. De är alla lösa tillsammans när vi har koll på dem, annars huserar illrarna i köket och Dante i övriga lägenheten.
Idag har vi varit och tagit sista vaccinationssprutan så nu slipper han (förhoppningsvis) se en veterinär det närmsta året. Han gnällde lite men visade inget större intresse *stolt*
Det har inte blivit så mycket bilder men några kommer här…
Första kvällen - osäker och misstänksam blick

Så söt! 
Vilken sötnos, jättehärliga bilder 

Gud så söt han är! 
Medarbetare på Sphynx iFokus
new vad söt
o himmla fina bilder på sötingen med. Kul att illern o han kan vila så nära varandra alla redan
Vad är Dante för ras?

#10 Nja, jag löft Chiquita till Dante medan de båda sov just för att de ska få vänja sig med varandra, så bilden är lite fejk
Chiquita är världens snällaste och visar inte sånt stort intresse för Dante och han ser illrarna mest som leksaker och vill gärna leka när han ser att de rör sig 
Dante är en Chinese crested powderpuff, jättelugn och go.
11,
gillar denna ras starkt du har valt bra ras om du frågar mig