Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 1764 ggr
elinn
0

Dante

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, då har Dante landat hos oss och redan hunnit vara här i två dagar.

Han är nästintill rumsren så det är skönt, fast det kan ju kanske bero på att vi är ute ganska ofta då han älskar snö och att träffa människor Skrattande

När han kom nosade han runt lite och fick syn på sig själv i spegeln och blev skitskraj. Nu gillar han att sitta vid spegeln och pussa sig själv, fina avtryck blir det Tungan ute Första kvällen gick han hela tiden med svansen mellan benen men nu far den fram och tillbaka som den ska göra på en glad hund så han verkar ha funnit sig bra till rätta.

Igår fick han träffa illrarna för första gången och det går superbra, mycket bättre än vad jag trott det skulle gå såhär i början. De är alla lösa tillsammans när vi har koll på dem, annars huserar illrarna i köket och Dante i övriga lägenheten.

Idag har vi varit och tagit sista vaccinationssprutan så nu slipper han (förhoppningsvis) se en veterinär det närmsta året. Han gnällde lite men visade inget större intresse *stolt*

Det har inte blivit så mycket bilder men några kommer här…

Första kvällen - osäker och misstänksam blick

elinn
0

Sen orkade han inget mer

elinn
0

Fina Dante Skrattande

Ignorera att jag fortfarande har julgardinerna uppe SkämsFlört

elinn
0

Yammie!

elinn
0

Dante och Chiquita gosar tillsammans

Valpar
0

Så söt! Kyss

[Vargnatt-]
0

Vilken sötnos, jättehärliga bilder Glad

elinn
0

#5-6 Tack så mycket, han är verkligen ett litet yrväder som charmar alla han träffar Skrattande

En sista bild får det bli - för det mesta ignorerar han bädden med filten som luktar mamma och syskon men ibland duger den Glad

kerstinjo
0

Vilken lurvig sötnos.Glad

Kerstin 

ShitGoose
0

Gud så söt han är! Skrattande

Medarbetare på Sphynx iFokus

Karizma
0

new vad söt Kyss o himmla fina bilder på sötingen med. Kul att illern o han kan vila så nära varandra alla redan Glad Vad är Dante för ras?

elinn
0

#10 Nja, jag löft Chiquita till Dante medan de båda sov just för att de ska få vänja sig med varandra, så bilden är lite fejk Flört Chiquita är världens snällaste och visar inte sånt stort intresse för Dante och han ser illrarna mest som leksaker och vill gärna leka när han ser att de rör sig Glad

Dante är en Chinese crested powderpuff, jättelugn och go.

Karizma
0

11,  Glad gillar denna ras starkt du har valt bra ras om du frågar mig Kyss