vaccination
Nu är det dags för vaccinationen på min lilla 12 veckorsvalp. Jag har mejlat runt till djursjukhusen i närheten och frågat vad de tar för en vaccination, men det jag tänkte fråga nu är, ungefär hur mycket har ni betalat för en vaccination på era hundar och finns det några veterinärer eller djursjukhus som ni tycker är bra och kan rekomendera? :)
Hoppas på många svar
/Nellie och Pixie
Var bor du då
?
Jag vaccinerade min 12v valp för en vecka sen. Lokala veterinäen tog 275:- när djursjukhuset tog närmare 400:-
Vanlig vaccinering går jag alltid med till nån liten lokal vet som är billig!
Enda veterinären jag kan rekomendera är Tore på vara veterinär station! Jag har 8mil dit enkel resa och åker alltid dit med mina om det är nåt "större".
#2 okej, jättebra! då är det väl antagligen runt de priserna de flesta har, ett av djursjukhusen som jag mejlat tog också 400 kr.. :)
#1 Jag bor i Luleå :)
jag bor långt borta, men när jag vaccinerar gör jag det på Kristianstad-kliniken. Dom tar 300 kr och gör samtidigt en rutinkoll så allt funkar :)

#3 Aha en till Lulebo 
Billigast för att vaccinera här i Luleå har jag för mig är hos distriktsveterinärerna, men för större/allvarligare saker så skulle jag rekomendera antingen djursjukhuset i Gammelstad eller Djurkliniken i Öjebyn.
De andra veterinärer som finns här i stan har jag ingen egen erfarenhet av.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!