Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 4726 ggr
TheMe
0

Pris på färskfoder?

Har börjat fundera på att börja ge våran dvärgpinscher färskfoder och har kikat på både Klassfoder och Vom og hundemat. Hittar dock ingen information någonstans om pris.

Tyvär verkar det bara finnas återförsäljare av Klass där vi bor, men skulle gärna vilja veta pris för både och.

Det kanske tom går att beställa hem till dörren?

"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"

SaraC
0

Här är det samma sak, finns bara Klass i butik, men Klass är bra i och för sig. Det betalar jag 200 kr för en kartong med 20 st korvar i. Det går inte att beställa till dörren så vitt jag vet. Fodax finns ju också, har du kollat om deras buss stannar vid dig?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

TheMe
0

Här kostar Klass 230kr för 10 kg i låda, frågade en av butikerna som säljer det.

Frågade också om pris på Vom og hundemat och där kostar det 17kr för 0.5kg, så det är alltså lite dyrare.

Fodax har jag inte kollat upp.

Känns bara lite jobbigt att bära hem 10kg när man som jag är gravid och billös… Har blivit bortskämd med att köpa via Foderbilen som kör hem till dörren. Glad

Foderbilen är i ju för sig grymt bra att ha att göra med, kanske skulle kunna kolla upp om inte de vill börja sälja KLASS? Finns det flera som skulle vara intresserade i så fall, av KLASSfoder hem till dörren?

SaraC
0

#2 Ja, det kan jag tänka mig. Du kan inte ta med dig en pulka/spark/vagn eller något och ta hem det på (eller låta hunden dra hem sin mat om man har den möjligheten!)

Tror absolut att många skulle vara intresserade av att få färskfoder hem, kruxet kanske är att det måste förvaras fryst och blir svårare att kuska runt på. Men ge det som förslag till dem, tycker jag! Bra förslag kan man ju aldrig få för många av..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

TheMe
0

#3 Har ju barnvagn men brukar ha min dotter i den. Glad Men det ska säkert gå bra att muta någon snäll vän/släkting som har bil.