Hundar iFokus

Hundar

Etikettänglahundar
Läst 1680 ggr
Rokkur
0

Farväl älskade vän....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I måndags blev jag tvungen att låta min hund Dolly somna inGråter

Hon blev inlagd på intensiven i torsdags pga av andningsbesvär som visade sig bero på vätska i bröstkorgen. hela helgen har bestått av oro och ovisshet och först i måndags kunde dom göra ett ultraljud på henne och röntga hennes bröstkorg. Dom hittade tumörer runt hjärtat på henne, fanns inget mer att göraGråter

Jag och min kompis sussi åkte till blå stjärnan, tog en promenad med Dolly och gosade med henne, och försökte få ut så mkt som möjligt av den sista timman. Hon blev så glad när hon fick syn på mig, upp i knät och pussades, strök sig mot mig som hon alltid gjort(har alltid sagt att hon måste tro att hon var en katt!). Men hon var så tunn, hade gått ner 3 kilo bara under helgen!

Simsen, min katt, har gått runt och ropat efter henne sen i måndags, Dolly var hans bästa vän! Han är runt i hela huset och ropar/letar…. Själv så saknar jag henne nåt fruktansvärt, min jättebebis!Gråter

Min andra hund ligger mest och ser olycklig ut, stackarn! Det är så tyst och tomt i huset, och jag hittar hela tiden saker som påminner mig om henne!

Bifogar en bild som togs i måndags på mig och Dolly.

Farväl älskade vän och vila i frid! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta<3

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

[Empisen]
0

Ush vad sorgligt, kan inte tänka mig att mina hundar någon gång kommer försvinna.. Blir tårögd när jag läser sånt här Gråter Vila i frid<3

Xondah
0

Vila i frid! :(

Nikkis
0

Vad tråkigt, jag beklagar verkligen din sorg.

Må hon Vila i frid!

Yessica
0

Vila i frid!

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Gerbilflicka
0

R.I.P Dolly

tsset
0