Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 1688 ggr
sara7012
0

Kräsen hund

Min eurasier hane Hannibal ratade precis makaroner och köttfärssås. Han fick mina rester som jag inte orkade äta upp. Han åt lite men ratade ungefär hälften.

Nog för att jag visste att han inte är en direkt mat älskare men jag tror inte de är många hundar som skulle lämna köttfärssås. Jag kanske har fel men jag har då aldrig träffat en hund som sagt nej till de tidigare.

Nån annan som varit med om de?

monicany
0

Min BC är väldigt kräsen skulle aldrig äta köttfärssås. Hon har fått rå köttfärs å de slinker gladeligen ner. Var försiktig med kryddor och framför allt löken i köttfärssås.

sara7012
0

Han brukar inte få matrester i vanliga fall. Jag är väldigt kräsen själv så de är inte mycke kryddor i maten här hemma.

Trollhassel
0

Lilla Prillan petar också bara i maten. Vissa saker älskar hon, andra saker skulle hon aldrig kunna tänka sig att äta. Rå köttfärs går åt i ett nafs, däremot tillagat kött blir kvar i nästan alla former. Fisk är det värsta hon vet…utom fiskbullar som är favoriten i stället. Svårt att vata vad hon äter och inte, men vi brukar hålla oss till hundfodret i stället. Trist men bra.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

sara7012
0

Min Hannibal äter knappt fodret. Men jag börjar tro mer och mer på att han tycker att de är tråkigt att äta mer än att han inte tycker om de.

AnnL
0

Min hund hade torrfoder i nästan ett år. Han åt som en kråka.

Sen jag började med Nordic färskfoder, nu äter han varje dag som han ska. Tungan ute

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karizma
0

Säger som andra färskfoder då slipper vi ha en kräasen fisfin hund här hemma :D