Jack Russel stulen
Någon som sett Kenny? En Jack Russel som blivit stulen.
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,944694,00.html
Det finns en liten tjej som saknar sin lilla vovve. Håll ögon och öron öppna allihopa.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
va jobbigt:( ska hplla ögonen öppna eftersom jag bor i gbg!!! där min pojkvänns familj bor var det en tant i området som förgiftade hundarnas mat för att hpn inte tyckte om djur..

Jag fattar inte hur folk är funtade ibland. Så då skulle det vara okej att förgifta henne då för att jag inte tycker om de som inte tycker om djur. Gaahhh, dumt folk finns det massor av.
Audiatur et altera pars
Jag tycker mer det verkar som hunden rymt. Det finns ju inget som visar att ngn stal hunden.
Men gud, det är ju i mitt område 

Är inte valpar som små barn egentligen? Ser de nåt de är nyfikna på så går de o ser vad det är för nåt. Sen villar de bort sig. Kan det inte ha hänt i det här fallet också? Att Kenny-killen gått bort sig. Hoppas på det och att han ska hitta hem igen snart!

Små valpar brukar inte villa iväg sig från de andra hundarna. De flesta stannar med flocken faktiskt. men det är klart det finns undantag. Nu lät det ju inte som om kenny var en upptäckar vovve utan det var väl snarare det som gjorde att de misstänker stöld.
Audiatur et altera pars

Hoppas verkligen att det snart tar slut med att folk vill köpa billiga Jack Russell utan stamtavla då tar väl stölderna också slut.Man bör väl i vilket fall som helst övertyga sig om att den som säljer hunden äger den.Det kan man ju göra via Jordbruksverket.Hoppas han kommer tillbaka snart..