2 år.
Grattis på 2 års dagen .. jätte fin bild, på en fin hund ..
Grattis på födelsedagen! :) Han är jättefin!
Grattis Marodören Amos!
Måste få säga att han är absolut den finaste labradoren jag sett! Även om det inte är min ras, så får man lov o tycka ändå ju 
Grattis! Han är så fin, älskar labradorer :)
grattis :)
Åh så fin, gratta honom! :)

grattis marodören! Har det redan gått två år??
Grattis till honom!! 

Vilken snygging, grattulationer i efterskott blir det nog idag :)
Grattis i efterskott :)
Ojj, vad tiden går Amos ! har följt dig sedan du var en liten valp och nu har du vuxit upp och blivit en riktig snygging, stort Grattis till dig !

Grattis från "lillmatte" 
~Quila Roze~
Grattis!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Nää Kerstin, nu ljuger du igen! Tror seniliteten har slagit till rejält, det finns ju ingen chans att lille korven redan blivit två år gammal?! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#16 Ja det vet jag med 
~Quila Roze~
Grattis på 2 årsdagen grabben!
Härliga bilder du visar på snyggingen med

Grattis i efterskott. Men du får se till att din matte skjutsar dig hit så ska du få godissaker. Hela gödselhögen är full det är bara att äta. :) Snart blir ju min Bessie 2 år så då får du bjuda tillbaka.
#22 Haha okej, är det så det går till. Jag kan gratta marodören på 1 årsdagen, längre än så sträcker jag mig inte förrän jag får nåt annat bevisat!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Haha den sista bilden var ju suverän. Tänk om man hade hunnit fånga sådana ögonblick med mina hundar. Men å ena sidan är dom ju så unga och kvicka än så man hinner inte ta fotona. Det är ju skillnad med din gamla hund som redan är 2 år. *fniss*

Grattis i efterskott Marodören! Hoppas du fick en bra dag!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi