Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 3844 ggr
zephonim
0

skor, sockor till mini hund

min chinese-chihuahua far illa av vinterväglagret.

funderade på dessa fleece lined muttluks

http://www.obtrack.com/sv/shop/index.html

är det någon som vet av sig att dessa fungerar eller har erfarenhet av dem ? eller har ni något annat bra tips

===

Karizma
0

Har inte såna och vet ju inget om hur bra dom är MEN hört dom ska vara kalasbra iaf :) ska hålla i flera år och de skyddar även från salt mm. Har med en hund som jag skaffa skor till pga frusnatassar, men det är andra hmm tror inte jag har kvar länkarna ska spana lite :)

powderpuff
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått tipset på ett "Kines-forum" att det funkar med bäbisvantar. De ska vara de minstar storlekarna utan tumme,

Har själv köpt sådana och provat men de ramlar av efter en del spring så jag ska försöka göra något så de inte ramlar.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Karizma
0

2, vart köpte du dessa vantar? för jag har skor o de sitter inte så bra, visst vid promenad funkar dom då måste det vara bra skottat tyvärr här är det inte så bra skottat utan folk skottar inte utanför sina hus, då hamnar de på sniskan och tappas därefter. Fick annars tips om bäbisstrumpor finns tjockare o tog detta 2 satt bra och 2 är tappade. Kineser är ju smalbenta dom med likaså våran dam. Nu har jag skor på fram o strumpor på bak det funkar tappar lättare bakskorna.

Ska se om jag hittar det lättsydda skorna du som syr med Powerpuff :) du kan säkert lösa det ska vara lätta säger dom andväns på draghundar o dom springer ju :)

Karizma
0

http://www.bjorkis.com/default.aspx?PageNr=81 dessa var det jag tänkte på man kan säkert göra dom små och med resår + karborre men kineser springer en del o busar både högt o lågt :D Syr du såna säg till mig kan var intresserad o köpa PS går å sy i fliece lr hur det nu stavas.

Karizma
0

Dessa ville jag ha men affären hade dom itne hemma i hennes storlek annars rätt billiga och fått bra omdöme av min granne.

http://www.anicare.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=335&artnr=023195r&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std

powderpuff
0

Deesa vantar köpte jag på Ica maxi på barn avdelningen, de kostade 59 kr paretSkrattande

Annars kan man sy i fleece, finns bra trådar i kines forumet (kan lägga in länk om ni är intresserade) om hur man syr bra och billiga sockor. Fleecen står emot väta lite grann så de går bra att ha när det är fruset ute. Man syr i dubbel fleece.

De skorna som du visar på sista länken, det är typ den modellen som man syr i fleece, de blir som ett U.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

zephonim
0

beställde muttlukorna så får vi se om de funkar annars har jag ju fått lite andra bra tips.

smart med bäbis vantar ,befarar att hon har lite små tassar men man kanske kan modifiera lite =)

Karizma
0

7, jag tor inte du kommer ångra ditt köp för jag har bara hört bra om dessa du beställt och de ska tydligen komma snabbt med på posten :)