Kiwi ute i snön
vilka ögon han har!!! fina bilder
har börjat snöa lite här nu på morgonen, bli det vitt o fint så får jag ge mig ut med kameran :D
jätte fina bilder Qabang..

#1 Vilken SUPERGULLIG! (är det lite hare i homom)

åhh, Kiwi är ju helt underbart söööt :D
#3 dina vovvar var riktigt söta också!
Otroligt fina bilder Quabang! Och Kiwi är ju bara för söt..:) Ska se om jag kan få några bra bilder ute i snön idag. Min kamera har tyvärr blivit rätt så dålig på senaste tiden (troligtvis efter att ha tappats i snön och efter alla vändor den vart med till stallet och så..
) Men nån duglig bild kanske jag kan visa. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Mexx var jätte söt! Visst är det mysigt med snö? Tråkigt bara att det ska vara så kallt ute för oss tvåbenta.
Fina vovvar du hade DianaK! Dem ser ut att trivas bra bland all snö! :)

Gud vad söt hundvalp <3
Det är vel en Alaskan Husky ?
Och det är vel du som har
stallet Unlocked på s.s ?
Jag äger stallet Dogsmile där ^^,
Men jag tycler hund i fokus är
roligare!

Kerstin….
hur gör du nu med snön och Töntis prickar??
Sätter du en röd rosett på svanstippen för jag menar det han kamolera sig välldigt bra med omgivningen…*flinar o retas*
#13 Tack. :) Jo, lite mysigt är det väl kanske.. Mexx älskar det i alla fall. Själv är jag inget stort fan av snö och kyla direkt..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Tina…
Jag ville ju köpa ett rött hjärta att sätta på honom. Men av anledningar som du vet så blev det blått.
Had e det nu varit rött så hade han synts mycket bättre.
Så egentligen är det ditt fel att ute-korten inte blir så bra.
Så det så

#0 Qabang, men vad 17 är Kiwi för ras? Ser ju rätt underlig ut… *spännande* Men rysligt söt…
Han är ju nån sorts spets, men jag har själv haft 8 olika raser av spetsar och jag känner ändå inte igen Kiwi… *förbryllad* Blandras med grönland eller husky? Han ser snudd på ut som ett lodjur…hehehehe…

#0, ok, läste nu på sin sida att Kiwi är en alaskan husky, men med vilka raser i sig? Måste ju vara någon mindre vanlig ras i så ovanlig som han ser ut…
#23 Blandras mellan - hare, räv, varg och så har hon även lite lodjur i sig.. Haha! Nej, men jag vet allvarligt inte vilken/vilka raser hon har i sig, men det ska jag minsann ta reda på :)
typiskt att man var ute i snön idag men glömde kameran =/ men hoppas snön ligger kvar en liten stund till… =D

#28, den bilden gick inte av för hackor, snyggt fångat på bild! :-)
Så när jag väl knäpper så är han långt borta.