Hundar iFokus

Hundar

Etikettagility
Läst 1524 ggr
[Emma1309]
0

Agility böcker?

Vet du Jag kör agility med min lhasa apso, och jag älskar att läsa böcker om agility så jag undrar om du vet någon bra agility bok som är läroroik?

[Malin3033]
0

Heeeeej Emma!!! kul att du hittade hit till slut.Skrattande

Som du redan vet är Marie Hansson duktig på att skriva agilityböcker, och dem har du ju. :)

tsset
0

De flesta har något som en annan inte har, därför tipsar jag inte om en specifik bok (främst för att jag aldrig minns titlarna) utan att du istället åker till biblioteket och lånar så många du känner för! När du läst de som finns frågar du om de kan ta hem lite andra titlar, så har du snart läst dig igenom alla lånbara agilityböcker :)

Kan passa på att tipsa om att agilityböcker hittar man både bland hundböckerna (Qdfja-hyllan) och hundsportsböckerna (Rbej-hyllan)(japp, jag lånar extremt mycket böcker). Dessutom brukar biblioteken ha inne hundsport och kanske lite fler tidningar som kan vara läsvärda :) Lycka till!

[japptravare]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har "Agility-rolig träning för alla hundar". Den är faktiskt väldigt bra. Väldigt lätt text att förstå och mycket bilder som visar hur man övar in dom olika hindrena.