Statistik januari -07
De tio mest aktiva skribenterna här på hundforumet den senaste månaden är:
1. TinaH 178 inlägg
2. ÅsaF 128 inlägg
3. helenal 111 inlägg
4. kerstinjoh 103 inlägg
5. Qabang 100 inlägg
6. Zebben 85 inlägg
7. Malin.a 76 inlägg
8. Alex 73 inlägg
9. Dianak 70 inlägg
10. KerstinP 64 inlägg
Härligt med en så aktiv sajt. Tack för att ni finns just här. Jag återkommer varje månad med en ny statistik.
Skickar med lite statistik över hur många nya användare av hundsidan det har varit /dag Januari 2007.
Mvh KerstinP

Hrm…nu får jag nog sätta lite fart. Den där TinaH kan ju inte få ligga i toppen. 

KerstinP: Du har inte glömt en 1 framför min siffra på 85?? 

Nej, det har jag dessvärre inte. En sjätteplats är väl inte så dåligt, jag som värd ligger ju bara på tionde. 

Zebben…
jag ska nog ligga i topp nästa måndad med…Så det såå *räcker ut tungan*
KOmma med en sådan dålig påstående att ha glömt en 1a…*mohaha*
*retas*
Se så se till nu att skriva så fingrarna gnistrar!
Så får vi se vem som ligger vad nästa månad.
Kan vara ärlig och säjja et att jag trodde inte att jag skulle ligga 1a.
Är detta tecken på att jag inte kan låta bli och hålla snattran, eller att jag är så "klok"…*host*…och ha så mycket bra idéer och tänkar och komma med….
Jaja…ska inte forska vidare i detta….
Nä, Tina o Zebben bara jag har fått fart på min rullator så kommer jag och Alfons att slå alla rekord!
178 det är ju att överdriva och 85 inlägg är ju inget att prata om!

Ta och sett sele på på din Töntbull, och sätt dig på rullatorn, så tror jag inte att du hinner i kapp ialla fall.
Tänk på att jag har en Sibiren Husky blandning, *hihihi*
Skoj med statistik! :D Och lite kul att man själv fanns med på listan..^^ Och att jag inte låg så högt upp måste ju betyda att jag har ett liv, även utanför hundar.ifokus..? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

alex, nej det är bara som du tror =P

by the way, kan man någonstans kolla själv hur mkt man har skrivit?
ja d va kul att man fanns med där =) tinah tror det är ett tecken på att du inte kan låta bli att hålla snattran 
hehe ne du har väldigt många kloka ord också 

Fast det är ju fusk!! Jag ska ju åka bort i 3½ vecka nu och passa min uppfödares alla hundar. Kommer ju inte hinna att skriva så många inlägg. Hum… *tänker, kanske ska öppna en egen tråd som jag både ställer frågor i och svarar på!! Smart, så gör jag! * Hum, tänkt färdigt nu…..

#5: Fast Du borde ju något slags pensionärshandikapp!
Gamla stela fingrar kan ju aldrig skriva så fort som TinaH och mina så smärta, pigga fingrar. 

Moderatorn får ta och fixa ett poängsystem. Folk över 55 år får 3 poäng för varje inlägg. Folk mellan 30-55 får 2 poäng och yngre än 30 får 1 poäng.
hrm…orättivst ändå. jag fortsätter med…
folk som jobbar mer än 9 h om dagen får 3 poäng. Folk som jobbar mellan 4-9 h får 2 poäng och de som går i skolan eller jobbar mindre än 4 h får 1 poäng. Arbetslösa med dator får ½ poäng.
hrm orättvist fortfarande…jag fortsätter…
De som har taskig bredband får 2 poäng och de som har snabbt bredband får 1 poäng.
hrm orättvist ändå…jag forsätter……
hi hi skämtar bara.
men idén är kanske inte dum!
Ps. TinaH. Dett är inte alls ett inlägg som görs för att samla på fler inlägg. Jag lovar! 
Va kul, jag ligger 5a
Trode jag aldrig!

Tänkte väl att ni skulle tycka det är kul med lite statistik. Det är gott att ha sådana medlemmar som inte är rädda för att skriva. Vad skulle ett forum vara utan er.
Benjy, Du kan kolla hur många trådar du startat samt hur många kommentarer du gjort sedan du hittade hit om du går in på "Min sida" och tittar i högerspalten så finner du det.
#8 Attans också, jag som nästan för ett ögonblick faktiskt trodde att jag hade ett liv. :P
#11 Du får komma igen i mars. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst