Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2076 ggr
[Empisen]
0

Sjukt....

Det finns sånna sjuka människor här i världen, hur kan man göra något sånt här? Hoppas den som gjorde det åker fast, även fast chansen är liten så kan man ju hoppas.. Klicka på "Länk".

Länk

Kakan81
0

Ja det är verkligen hemskt. Jag förstår inte heller hur människor kan göra något dylikt.

Kan ju önska den som gjorde det att "what goes around comes around" i alla fall.

ShitGoose
0

Usch vad hemskt! :(

Medarbetare på Sphynx iFokus

Karizma
0

herre gud! Hundar är lättsålda om man lägger ner lite energi på sälja dom, får man dom inte sålda finns det felera hundhem med som tar imot hundar för omplacera där de går åt som smör. Otroligt, itne bara katter folk dumpar utan nu med sina valpar. Sjukt!GråterGråterFörvånad

[Empisen]
0

#3 Tänkte på det också.. Finns betydligt bättre och enklare sätt att "göra sig av" med valparna på. Men tycker det var otroligt dåligt att ens låta tiken få valparna överhuvudtaget…….

Karizma
0

4, Ja man vet ju om när sin tik löper OM inte ser man väl att hon blir parad de sitter ju trots allt fast en tid.. sjukt vart är svenska folket på väg?

[chouwa]
0

Man tappar tron på mänskligheten..

Linnea
0

De hittades här i närheten av någon vi känner (kommer inte ihåg just nu vem… har så dåligt minne. En av de hittades ensam för den hade krupit iväg från de andra.

Skynda långsamt så går det fortare.

Karizma
0

7, Själv hade jag fåt chocken o sett dumpade valpar. Själv blev jag chockad när jag hittat dumpade katter och kaniner i en låda (katter i bur,kaniner i låda) det var öde de dumpas på ren tur att jag rider o hittade dom o nyfiken heten på vad vem f*n slänger skräp i skogen. 2 olika tillfällen med första jag hitta var kaninerna på en Ö och där hade vi hästarna på bete en hel sommar, allså svårt o ta sig till.  Alla fick hem hos mig tills kissarna var stora någ men fick bo hos syskon till mig. Sjuk att detta inträffar djur har man ansvar för klarar man itne av det finns djurhem inte så svårt att bli av med och ha gott samvete efter det.

Taxelina
0

VedervärdigtSkrikandes

#5 Parningen kan ske hur snabbt som helst. På 5- 30 minuter. Man behöver bara vända ryggen till. När man är ute och handlar eller liknande.

Detr finns inte ord för hur vidrigt detta är. Fy F*n. Hoppas dom får tag på den som gjorde det. Det kan finnas grannar som sett tiken dräktig eller med stora juver. Håller tummarna.

Det är MYCKET jobb med en kull valpar och är man inte beredd på att ta en kull men får en i alla fall kan det blivit för mycket. Den här kullen kan hållit igång dygnet runt med tjut och gnäll. Kiss och bajs över hela golven. Och till slut har ägaren tröttnat. Säger inte att det är så, men kan tänka mej liknande reaktion. Han/Hon kanske inte hade råd med fodret. etc.

Hoppas resterande valpisar får det riktigt bra i framtiden.