Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 4060 ggr
SaraC
0

Hundprylar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag försöker rensa bland alla hundprylar här hemma och har samlat ihop en liten hög nu. Kommer mera längre fram.

Sakerna kan hämtas i Borlänge eller skickas med posten, då betalar köparen frakten. Kom gärna med egna idéer om priserna, men inga skambud Flört

Urban Adventure klövjeväska medium

Urban Adventure Backpack är utvecklad för hunden när ni går i stan eller är på resa. Du sätter snabbt på den och tar av den från hunden och väskan har massor med fiffiga finesser. Passar hundar som har ett midjemått på ca 56-66 cm och väger mellan ca 9-12 kg men måtten är viktigare än vikten när du ser vilken väska som passar din hund bäst.

Använd ett fåtal gånger, fint skick. Pris: 100 kr. 24 kr frakt.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraC
0

Halsbandsväska

En mycket praktisk produkt från Outwardhoundserien. Halsbandsväskan sätts fast på vilket halsband som helst med hjälp av kardborreband. Låt hunden bära sina bajspåsar själv. Eller varför inte dina nycklar, din mobil eller dina pengar? Information om hunden kan givetvis också stoppas i väskan.

Använd, men i fint skick. 20 kr (+12 kr frakt)

SaraC
0

Reflextäcke/Regnkappa

Med avtagbar huva. Fodrad insida. Ca 50 cm långt över ryggen när det är knäppt. Strax över 20 cm brett midjefäste. Använt en gång. 50 kr. (+24 kr frakt)

SaraC
0

Reflexkoppel

Nylon. 120 cm. 20 kr.(+12 kr frakt)

SaraC
0

Krage

Hundkrage för större hundar, 25 cm. Bortskänkes mot att du betalar fraktkostnad (om den ska skickas).

SaraC
0

TÄLTET SÅLT!

Crazzysazza
0

#5 är den 75*75*75? i så fall vill jag köpa den hur mycket kostar frakten till Arboga?

SaraC
0

#6 Ja, det är samma som i länken. Ska försöka väga det och se vad frakten blir!

KitoBonito
0

Jag är väldigt sugen på väskan där uppe, men är osäker på om han passar. Vart exakt mäter jag midjan på honom? Är det framför bakbenen du menar? Säker på att det inte är bröstkorgen som ska mätas?

SaraC
0

#8 Jag vet inte faktiskt, kopierade mätinstruktionerna från stället jag köpte den på. Kan prova den på Eros och se om jag kan ge ett bättre svar!

KitoBonito
0

Tack! :)

Ricko
0

Finns regnkappan/reflextäcket kvar? :)

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

SaraC
0

#10 Den remmen ska sitta framför frambenen, om du förstår. Remmen går att göra ungefär 30-35 cm som längst. Den andra remmen ska sitta runt bröstet och går att göra ungefär 40-45 cm som längst. Den är utformad som en spårsele kan man säga. Se bild

#11 Ja.

KitoBonito
0

Hmm, nu ska vi se om jag har fattat din beskrivning rätt, för det lät konstigt det där med att mäta framför frambenen? :/

Jag tog första bästa bilden på google och kladdade lite på den, så som jag har mätt Kito. Skrev också ut resultatet i centimeter.

Har jag gjort fel? För det är så jag uppfattar spårsele.

SaraC
0

#13 Tungan uteSkäms Bakom frambenen menade jag såklart!

Ja, precis. Sedan kan man ju dra några centimeter fram och tillbaka på hunden, hur man vill att den ska sitta exakt. Blir ju lite olika beroende på hund.

KitoBonito
0

Ah okej. Hm, jag ska tänka mer på saken. Rosa/Lila är väl egeeentligen inte Kitos färg ;D Men jag vill så gärna ha en väska!

SaraC
0

Haha, nä den är kanske lite tjejig. Men en karlakarl kan bära vilken färg som helst hälsar Eros Flört Vi fick den av en kompis förut, men den sitter inte bra på Eros. Fundera du!

KitoBonito
0

Haha, ja det ska jag göra :D

Ricko
0

Hur mkt blir frakten för regnkappan/reflex?

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

[SarahOhrn]
0

Finns tältet kvar?

SaraC
0

#18 Ska kolla upp det.

#19 Nej, tyvärr. Nyss sålt.

Rafflan
0

Hur mycket blir frakten på väskan om den ska skickas till Kungsör?

SaraC
0

#21 Halsbandsväskan eller klövjeväskan?

Rafflan
0

#22 klövjeväskan ;)

SaraC
0

#23 Ska väga senare idag och meddela!

SaraC