Foder fråga.
De är så att min eurasier inte riktigt vill äta. De kan gå en hel dag utan att han ätit något. Jag har provat de mesta jag kan komma på. Jag tror att de beror på att han helt enkelt tycker att de är tråkigt att äta. Jag tänkte att man kanske kan ge honom ett högenergi foder eller vad de nu heter. Då behöver han kanske inte äta lika mycke men ändå få i sig allt han behöver. De kanske inte alls är någon bra ide vad tror ni?
Kan tillägga att han verkar inte må dåligt eller så. Men han är i smalaste laget.

Vad har ni testat för foder?
Min ena hund har varit riktigt kräsen och en "periodare". Fodret har funkat typ 1-2 månader och sen har hon tröttnat. Nu har hon ätit Advance ganska länge *peppar peppar*. Hon i djuraffären sa att det var ett populärt foder hos hundarna. 
Sen tycker jag det är bra, då hon bara behöver äta 3dl morg+kväll, mer orkar hon nog inte få i sig nämligen (under en längre period).
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#1 Vi har testat RC de fick han när han va valp för de va vad uppfödaren hade gett honom… Nu äter han pedegree de vart lite bättre när vi bytte till de men inte mycke. Han hade vart dålig på att äta redan som valp sa uppfödaren.
Finns de andra hundar i närheten äter han nästan alltid upp allt så de kan ju inte vara så att han är mätt annars.
Min lilla hund var likadan så vi har bytt till bravo färskfoder och jag har aldrig sett henne äta så glatt 
tar inte många minuter/sekunder innan det är borta ^^
Vi tipsade en vän till oss om detta då hon hade en ännu mer kräsen hund och han blev lika glad han inga problem med foder alls längre :)
------------------------------------------
Emma - Medarbetare på Bichon ifokus
Lagotto Romagnolo & Bichon Frisé
Blogg: Te-ki
Foto: Bark it