Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 552 ggr
Malin-A
0

Äntligen!

när jag vaknade imorse så var det alldeles vitt ute, blev som ett litet barn på julafton och sprang ut med hunden, trodde aldrig jag skulle få se nån snö, men nu så =D den smälter väl snart men kul så länge det varar..

Skrattande

[helenal]
0

hugo gillade intr snön han blev rädd:P

Qabang
0

Kiwi barade älskade snön, hon var så glad!

Malin-A
0

ja d e kul att leka i snön när man har en hund som också är lika snötokig som en själv… =D

netagirl
0

Jag har ingen hund själv (har haft) men att se alla lyckliga hundar när dom kommer ut är så kul.Vissa hinner bara utanför dörren, där dom slänger sig i snön och rullar runt. Skrattande

Mina hundar var olika.Den ena blev galen i snön och for runt och den andra hatade snön.Han trippade fram och tyckte det var hemskt!

Ninja
0

Här har det varit massor av snö i flera dagar nu. *wow* Men snart smälter det väl bort som alla annan snö. Det har ju blivit rätt djupt, dessutom är det en alldeles lagomt kall temp. ute.. Så snön får gärna ligga ett tag till! Det är alldeles perfekt för att göra sökövningar med vovven, kasta ut en köttbulle i snön och låt den leta.. :D

Malin-A
0

#5 va smart, har jag aldrig tänkt på att man kan göra, ska jag testa nästa gång det kommer snö, (om det blir nån nästa gång detta året..) =)

Maja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nero äääälskar snö!! :)

Maja
0

..

Maja
0

Tur att han är svart så att man ser honom tydligt.. ;)

Malin-A
0

härliga bilder juve Glad

Alex
0

Själv är jag inte alls förtjust i snö, får gärna vara snöfria vintrar för min del. :P Men Mexx älskar det..

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst