Till Salu
Min jack russelltik fick sex underbara valpar. Två finns kvar. Mamman är oreggad så valparna har alltså inga stamtavlor.
Jag får inte in någon bild här fast jag försöker, men vid intresse kan jag maila bilder.
Det är två hanar kvar, kortbenta och korthåriga. Ursöta!
Kostar 5000, leveransklara v 1, då är dom 8,5 vecka.
Reggade i JBV.
Marie Claesson

Får jag fråga varför dom inte är reggade i skk?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Om det är två renrasiga, kan man fixa papper då eller varför får man inget papper vid köpet? : O
Bara en fråga.
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Varför har de ingen stamtavla/papper?
Då räknas de som blandraser..
Valparnas mamma är inte registrerad i SKK pga av att hennes mamma inte är registrerad i SKK. Därav priset.De är dock renrasiga.
Mamma är registrerad i JV, valparna kommer också att bli det.
OM nu någon är intresserad av att köpa valp, kontakta gärna mig. Fler frågor om registrering kan också pmas till mig.

#5 Tyvärr räknas dom inte som renrasiga om dom inte är reggade i SKK. 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#22 Nu har jag plockat bort de kommentarer som inte är nödvändiga att ha kvar. Jag har redigerat din annons och talat om vart valparna är reggade (enligt våra regler) men också ändrat en aning. Vi vill inte ha annonser där man talar om att hundar är renrasiga men inte reggade, hundar som inte är reggade talar man om som just det - oreggade eller blandraser. Det är många mindre erfarna som kan missuppfatta och därför vill vi vara tydliga med det.
För övrigt till oss alla: PM:a gärna och fråga personen om ni har frågor som inte hör till tråden, eller starta en ny tråd om det är något allmänt ni undrar. Och tänk på attityden gentemot andra.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Vart finns valparna :)
Hos sina nya ägare!
Alla är sålda.