Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 1833 ggr
ayotechnology
0

Hundgodis

Hej! Jag har läst att man kan göra eget hundgodis av blodpudding. Så jag undrar om det är någon här som har testat och isåfall vad tyckte ni om det?
Är det någon som har ett bra recept?

L1ll4n
0

Jag har inte testat, men läste i en annan tråd att man ska skära upp blodpuddingen i bitar och sen in i mikron tills de stelnar.

[Empisen]
0

Skär upp blodpuddingen i så stora bitar du vill ha dom i, sen sätter du in dom i ugnen tills dom blir hårda hundgodisar Glad Mina vovvar älskar det!

Taci
0

Min hund älskar också blodpuddingen då den är torkad. Jag brukar göra den så de är snustorra på utsidan men fortfarande lite saftiga inuti. Det värsta är att det stinker nåt förjäkligt i hemmet när man gör dom, iaf för mig som inte gillar blodpudding ;)

[Empisen]
0

#3 Jag gillar inte heller blodpudding, det både luktar och smakar illa x) Så det gäller att ha fönsterna öppna…

Karizma
0

http://www.phweb.se/Elvisen/Nagra%20recept%20pa%20hundgodis.htm där har du lite godis o göra. Våran tik gillar blodpuddinggodis jag dela dom när jag torkat dom. Men här gör jag även lever,kyckling och småköttbullar utan lök o kryddor till damen bra tips är att man gör kycklingbullar det gick hem o sa smaskens :D

Taci
0

Ja, ett tips är ju att göra köttbullar utan lök i, när man ändå gör köttbullar till sig själv:)

Qepta
0

Jag har inte testat men ska göra det idag, min vovve fyller hela 6 år!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Denna kommentar har tagits bort.
amorosa
0

Gick in på länken som Karizma skickade, många bra recept, Men en del var det kattmat i ,Hundar ska väl inte äta kattmat?

Karizma
0

9, ne kattmat ska inte hundar äta. Vet flera som ger kattmat som godis torrfoder allså då endast som godis.