Centrum
Tränar ni era hundar inne i centrum ibland?
Centrum… ah, du menar vägkorsningen? 
Vi tränar fär störningen är på lagom nivå, men mest på ostörda platser tills momenten sitter. Men finns det ett centrum eller mer folktätt område i närheten så ja, absolut :)

Jag har tränat inne på centralstation här i stockholm.
Sen får mina hundar alltid göra övningar i väntan på tåg eller buss.
Åker buss med mina hundar varje morgon till skolan, sen så bor jag bland mycket hus, människor, hundar så dom är vana vid det 

Absolut, någon gång varje månad ska hunden in i stan och åka buss mm… men min hund är om något stabil, dock märker man att det sliter lite på henne när man kommer hem då hon blir världens tröttaste vovve :).

japp hela tiden!! Det jäkligaste är att få min valp att fatta att bilar är hårda och valpar är mjuka och inte fungerar så bra ihop.
Bor i centrum, vi brukar gå promenader mitt inne i centrum och åka buss ibland och så.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Ja mina tränar i centrum ofta, tycker detta är viktigt för att socialicera dem bland annat.
Behöver inte träna bor i lägenhet så vi går vid väg varje dag sen är hon mogen tjej
Men jag fick dok träna med bussar dom tycker hon är lite läskiga och stora traktorer med släp här kör dom ganska fort med potatis-släp. Men det var en vane sak allså lugnt nu med ska träna åka buss nästa vecka.
Japp! Min hund trots att hon är ganska rädd av sig ibland, mkt bättre nu än tidigare dock, följer med mig precis överallt, utan om jag bara ska gå till affären, då får hon stanna hemma.
Men annars är hon med hem till vänner och släkt och liknande.