Välkommen Gibson!
Hej!
Jag var ganska aktiv på hundar för ett tag sen, men läste mest. Nu den 18 december gick min dröm i uppfyllelse, jag köpte en hund! Det är en 16-månaders goldenkille som är hur go som helst! Såå, tänkte att jag skulle försöka bli lite mer aktiv här.. Lägger in en bild på honom, men orkar inte hämta hårddisken så det får bli en mobilbild.
Han är iallafall väldigt valpig av sig och kan inte så mycket så det ska bli jättekul att lära känna honom bättre och ta med honom till skolan (hundsportsgymnasiet i forshaga) och lägenheten där uppe!
Han är superbra med barn och katter, men våran katt har alltid hatat hundar så när Gibson kommer och luktar lite eller vill leka blir hon ju inte så glad - men det går framåt.
Såå, välkommen Gibz och hej allihopa! :D
/Sandra & Gibz
http://gibblog.blogg.se - om du vill läsa mer om hur jag fick honom eller hur det går :)
Vad roligt! Han är jätte fin! 
Kul himmla fin var han :D ser fram att se lite fler bilder
Passar på att Gratta dig till bli med hund Grattis!
Grattis!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Grattis och lycka till med din hund. Nu har du fått en fint ämne att jobba med direkt.

Lycka till med honom! Känner faktiskt en goldenhane som heter just Gibson. Han är dock äldre och rödare :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Vad roligt! Grattis till hundköpet 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Tack så mycket allihop! :D
#5 Haha vad tufft. Gibz är lite mörkare än han ser ut på ryggen så han har båda färgerna eftersom han har både jakt- och utställningslinjer.
Idag kommer min ena sambo hem så imorgon kanske jag kan dra ut henne och få lite hjälp att ta fler kort på Gibson fast med stora kamera. Hon har ju med sig sin hund också så idag får vi se om de funkar ihop. Vi hoppas på det men det går nog bra :)
För övrigt är det dags att göra hanteringstestet till skolan idag, på torsdag börjar skolan och jag ska ha skolat in honom så mycket som möjligt tills dess. På torsdag ska vi dessutom till veterinären och få ett friskintyg som skolan vill ha.

#7 Den hundar är, såvitt jag vet, rent utställningsavlad. Så bara för att den är från utställningslinjer betyder det inte automatiskt att den är kritvit (även om dom oftast är "vita").
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
#8 Se där ja, jag har bara sett vita utställningsavlade änsålänge nämligen men vad kul att den mörka färgen finns kvar även där!
dubbelt.