Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 1289 ggr
Quila
0

Bolltokig hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser min Quila ut när hon ser en boll :)
Ser helt tokig ut ju!

Milli
0

haha, va söt :D

Quila
0

Hehe, vet inte om hon är så värst söt här :) Ser mest knäpp ut *ler*

Milli
0

#2 haha, ne hon var bara gullig ju! ser ut som en i tecknad serie lr nåt :P

Therese_Melberg
0

sååå söt!

kerstinjoh
0

Mmmm…. inte bara ser tokig ut. Hon är tokig också. Och elak. Knycker Alfons bollar och biter honom i tassarna. Räcka ut tungan

Malin-A
0

har en bolltokig hund här hemma med, kastar man en boll så det ända han ser är bollen, ganska typiskt det där, ser bara bollen, har man tur så missar man trädet eller den stora stenen som är framför =D

Hennum
0

min hund är likadan. det är otroligt vilka akrobatiska konster hon kan göra i luften när hon hoppar o tar den. o de e så gulligt när hon har svårt att välja mellan två bollar. eller bara vill ha en speciell boll och ingen annan :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
0

min hund är likadan. det är otroligt vilka akrobatiska konster hon kan göra i luften när hon hoppar o tar den. o de e så gulligt när hon har svårt att välja mellan två bollar. eller bara vill ha en speciell boll och ingen annan :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

KerstinP
0

Semlan älskar bollar,pinnar och hundleksakerna. Har vi börjat leka vill hon aldrig sluta.

Här är Semlan i farten med en pinne.

Real
0

Hihi, så himla härlig! Crazy eyes:P

Ecko med sin blåa leksak, som jag förövrigt inte har en anning om vart den är nu?! Åt han upp den?Förvånad

Malin-A
0

#10 du hittar den när du minst anar det, och så är det som att du köpt en ny leksak åt honom =) dem blir ju så glada när man hittar en gammal leksak som vart borta ett tag.. =)

LinneaG
0

här är wilma när hon kastar sig efter bollen