Amstafftik omplaceras
P.g.a ändrade omständigheter måste vi omplacera vår underbara hund.
Hon är 5 år gammal och är van vid och älskar små och stora barn! Fungerar inte med andra tikar och bara vissa hanhundar, ska vara ensamhund.
Endast till ansvarsfull person med hundvana och tidigare erfarenhet av rasen, över 25 år och mycket ordnade förhållanden.
Reggad i SKK och Jordbruksverket.
Ingen problemhund. Inte till avel.
Endast seriösa hör av sig via mail för senare telefonkontakt.
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Vad är det hon gör med andra tikar som inte fungerar?
Hon slåss gärna om hon får chansen… :) Hon är dominant och viker de sig inte blir det slagsmål. Det är vad som inte fungerar och det är ju bara dumt att chansa när man vet om det.
Medarbetare på Chihuahua

Det är vad jag skulle förklara som problemhund..tyvärr har jag tik och ingen lust att ta striden, hade det varit ett annat problem så hade jag varit mycket intresserad. Lycka till att hitta ett ensamhem åt henne :)
Tack ska du ha! Det är egentligen inga problem, bara man är väl medveten om det… :) Hon har många andra kvaliteter som överväger till hennes fördel!
Medarbetare på Chihuahua
Ursäkta, men varför låter man ett barn sitta på sin hund?
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Det var ett ögonblicksverk, vet inte om du har barn, men de är snabba… :) De satt bredvid varann i soffan ena sekunden och nästa sekund hände detta och jag passade på att ta ett kort. Men det är inget som annars brukar hända och inget vi uppmuntrar. Men tack för omtanken! <3
På den här bilden väntar de på husse/pappa, de gör det mesta tillsammans och trivs med det, de är bästa kompisar! 
Medarbetare på Chihuahua
Kan ta bort den här tråden nu.
Mvh Anna
Medarbetare på Chihuahua

Skönt hon hittat sitt nya hem. Lycka till