Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2371 ggr
kerstinjo
0

Bajspåsar.

Jag var nästan utan bajspåsar och gick in i första affär jag hittade. De hade endast Eldorados bajspåsar.

Köp aldrig dem! När jag försökerdra bort den första påsen så går det genast hål i den andra påsens nederdel.

Billiga? Javisst! Men riktiga skitpåsar!

Kerstin 

Bogart
0

Jag köpte dem en gång men lyckades aldrig göra sönder några påsar. Dock fick man helt klart vara lite försiktig när man skulle dra av en påse.

Även om de aldrig gick sönder för mig så tänker jag inte köpa dem igen, då jag tyckte de var alldeles för tunna. Avskyr tunna bajspåsar…

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Quiila
0

Jag avskyr tunna bajspåsar sen jag råkade göra hål i en med nageln och när jag skulle ta upp Quilas "härlighet" så satte jag givetvis fingret rakt i skiten Skrikandes
Det var brunt, varmt, och luktade fruktansvärt illa och jag spenderade nog en kvar på toa för att skrubba fingret och under nageln Obestämd

~Quila Roze~

kerstinjo
0

#2 Sååååå klantigt! Det hade aldrig hänt mig.

Kerstin 

Soffe
0

#3 Det va ju en olyckshändelse som kan hända vem som helst. Tror inte att hon gjorde det medvetet eller. Man ska aldrig säga aldrig ;-)

kerstinjo
0

#4 Tyst *fniss* Det är min dotter!Tyst

Fast det var väl onödigt att köra fingret i bajset!

Kerstin 

Soffe
0

#5 Stackars din dotter! Jag tror iaf inte att hon stack ner fingret med vilje ;-)

Förresten så tycker jag oxå att eldorado-påsarna är värdelösa! Man får slita arslet av sig för o få av en påse Tyst För tunna är dem oxå.

LinaK
0

Håller med! Dom är SKITdåliga Flört

Tacka vet jag rustas bajspåsar med doft och handtag Kyss

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Karizma
0

Ja de är dåliga o tunna med Rynkar på näsan Aldrig köper jag dom igen köper bajspåsar från ÖB de är bra luktar lite citron med.

Elinormaggan
0

Hehe jag har aldrig sett bajsråsar med lukt xP! x)

//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/

Denna kommentar har tagits bort.
Karizma
0

10, dom är rätt okey :) lukten försvinner efter ett tag om man har höljet öppet. Vet inte vad de kostar runt 11kr?

LykkeLii
0

Jag rekommenderar starkt de svarta med dödskallar på som finns på Rusta. Perfekt tjock plast och går inte sönder i det första taget. Jag tror de kostar 30:- för 50stycken, mycket värt sitt pris!!

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

SaraC
0

Köper alltid IKEAs. Billiga, rejäla, lätta att handskas med. 50 st för 5 - 9 kr.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Royalz
0

#12 Jag har också dom svarta med dödskallar på ;) Super snygga är dom.

LinaK
0

Dom med citrondoft kostar ca 10:-/för 50 stycken. Tycker jag är billigt! Aldrig går dom sönder heller eftersom dom ligger en och en.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Karizma
0

15, ja visst är dom bra :) jag köpte en sån där liten rulle man kunde ha på kopplet med tillhörande påsar de var inte så bra lite svåra att få upp men gick inte sönder. Jag tyckte inte dom var så bra pga det så den fick grannen :)

Trollhassel
0

Kör på IKEAs påsar. Tycker de är kanobra och lätta att öppna. Billiga och bra. Eldorados påsar har jag aldrig prvat, men då vet jag att jag ska undvika dem :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

KadjaNina
0

Jag kör på dollar stores bajspåsar. Konstigt nog har ingen gått sönder men jag kollar för säkerhetsskull så att det inte är nått hål eller så :P Tycker de har en bra storlek. Konsums bajspåsar är ganska små ;S

Jonna75
0

Jag brukar köpa mina på Dollarstore, där får man två förpackningar för 10 kr och det är emellan 40-50 i förp. Beroende på vilket märke dom har inne. Visst dom är lite tunna och inga handtag, men tycker dom duger. En endaste gång har det hänt en olycka..som itne var så trevlig. Jag hade tagit upp å en såg jag att det blivit något på den ena hunden.. konstatera att påsen var sönder i botten, sen såg jag att det hade runnit längst byxbenet Skrikandes.

Ibland brukar jag ta påsar från soprummet, dom har miljövänliga kompostpåsar, dom är lite storna, men är itne så mågna som använder av dom så finns alltid massor. Så då tycker jag man kan ha ltie överseende att dom är lite större Skrattande