Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 1475 ggr
Patriszija
0

Någon som kan hjälpa?

Hej!

Min pappa ägde en renrasig schäfer hane vid namn Jack, stamtavlenamn: Cronys von Haushacher (osäker på hur "hacher" stavas, det är tyska iallafall) född år 1972, född och köpt i Sverige.

Skulle gärna vilja veta om det går att få reda på mer om honom eller kenneln? Om han kanske finns i något av SKK's register eller så (om det ens fanns då)?

Har inte mycket bilder på honom. Kanske någon, om det skulle vara till hjälp. Han var iallafall stor, mer svart än brun och rakryggad.

Hoppas någon kan hjälpa :)!

(var osäker på vilken kategori inlägget skulle läggas i)

emmeb
0

Jag har kollat lite på SKK och den enda jag hittar som påminner om det namnet är detta:

Regnr/Tävlingslicensnr

Namn

Tatuering/tång-ID

Chip-nr

Kön

Ras

S53645/2004

Crok Vom Scandinawian

H

schäfer

SZ1127734

Crok Vom Busecker Schloss

H

schäfer

SZ1735116

Crok Vom Erlenbusch

H

schäfer

SZ1957472

Crok Von Der Geissheide

Patriszija
0

Hm det är nog inte någon av dom tyvärr, tack iallafall! Jag har dock fått reda på att min faster kaanske har hans registreringsnummer så skall ringa henne i helgen :)!

Nicolina
0

Kollade på skk hunddata och där finns endast info från 1975 så där går ju inte heller att söka upp honom eftersom han är född innan dess. Prövat att ringa till skk och höra dig för om de kan hjälpa dig?

Patriszija
0

#3 Inte än, kom och tänka på Jack idag när jag och pappa pratade hund i telefon. Men jag skall höra med min faster om hon har reg.nr och sedan pröva att ringa till SKK o se om han finns nämnd någonstans :)! Tack för tipset!