All safe bilsele!
Alltså, vi ska skaffa en allsafe till våran lilla vovven u eftersom vi inte har kombi och hittills medans han växt har han fått ha en vanlig sele men nu kommer han i en medium all safe skulle jag tro och kommer troligtvis kunna ha den för allltid.
MEN, kan det finnas såna prisskillnader som 300 kr?! Det måste ju finnas något cirkapris?! Aldrig vart med om såna skillnader.. :S Har kikat på myone.se där den ligger på runt 570 kr eller något sånt, en medium. På foderbilen.se ligger den på 877 , är det inte samma eller vad är det frågan om! :S Låter helt sjukt i så fall!
Foderbilen har väldigt dyra priser på vissa saker.
Tja, det är väl inte så konstigt. Alla företag bestämmer ju själva vad de vill ta betalt. Är väl bara att du köper en sele från ett av de billigare ställena 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jo det är klart men tänkte dom lär väl inte få sålt när det skiljer nästan 300 kr på vissa ställen, aldrig varit med om en sån prisskillnad på samma produkt typ! :P
Hade vart lämpligt att köpa på samma ställe så jag slipper frakt på 2 ställen då jag behöver lite andra saker som finns på foderbilen.. Men jag får ta o beställa från båda då helt enkelt. :)