Finaste bilden?
Vilken är den allra, allra finaste bilden som Du tagit på din/dina hundar? Skulle vara roligt att se en massa fina bilder!
Du får bara välja EN bild :) Berätta gärna vad det är som gör just den bilden till den allra finaste!
Får man välja en på varje hund (Har två), eller en bild av båda?
#1, Vilket du vill, antingen en på båda två, eller en på varje hund! :)
Tanken var bara att man inte skulle lägga upp tre stycken och säga att man inte kan välja mellan dom. Hårt va! Haha :)
#5 Ja, jag glömde nog säga det..
Fin bild! 
Jag har så många bilder på hundarna, så det skulle vara omöjligt att välja ut en x'D
Rätt så omöjligt att välja ut en :P Mina favoritbilder är nog dom jag laddat upp i fotoalbumet. kan inte välja ut nån av dom men det är väl mina favoriter. har ju 1000000 tals andra bilder som jag gillar mindre än "mina favoritre, alltså dom i fotoablumet annars så" 
#12 Vad snygg han är din Eros!
Och fin bild på honom också såklart!
#13 Tack så mycket!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#19 Vilken kamera har du? :D Skit bra kvalité!! Min råtta heter Nikki ^^
#20 Hundfotograf? Aww en Amstaff <3
#26 Gud vilken fin hund du har! 

Tack så mycket!
#33 Sån jättevacker bild!
#34 Tack så mycket :)

Ojoj! Det här är jobbigt! Har ju så många bilder på hundarna, jag orkar inte heller kolla igenom alla mappar.
Men det är nog den här bilden som är min favoritbild på Pippi. Älskar farten och kraften i bilden. 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Det får nog bli den här på Sting då. Har svårt att hitta bra bilder. 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Min lillasyster tog denna bilden på mig och Saga för två år sedan och jag älskar den!
Visserligen är ju jag med på kortet, men det är min favoritbild på Saga. Jag gillar att hennes ögonvita syns, det ser ut som om hon verkligen ville ge mig en puss! (och det hoppas jag hon ville IRL med ;)
Hälsningar Anna med pälsklingar!

Ojoj, har så många bilder jag tycker om men den här bilden är väldigt fin enligt mig på Pandora.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Vilka fina bilder/kort :) 52, det var en sött kort du visar. 58 bra kort jag har sett att du visat flera fina bilder på honom, en otrolit vacker hundras som jag tycker det finns så fina färger just lapska vallhundar, du har valt en kanon fin pojk :)
Här är våran hund Chanel blandras softis-imaal 50-50 gillar denna bild en kall morgon med frost.
En av mina favoritbilder på Hugo.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

#60 Gudars skymmning vilken oerhört vacker hund! Precis en sådan vill jag ha! Nu har jag ju redan en guldklimp, men din hund är helt underbart fin. Snyggt blått öga!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#59 Nämen tack va snällt! :) Din krull totta är bra fin hon med. 
#61 Tackar! :) Hans blå ögon var det jag föll för när han var valp.
Nog har du själv en riktigt guldklimp, Prillan är ju bara för söt!
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

#59 tack! Din Chanel ser riktigt kramgo ut.
#60 vilken vacker hund du har!
Har så förbaskat mkt bilder på Tarre att jag inte ens orkar kolla igenom mapparna som finns på datorn, tar därför en nytagen bild samt en bild på min förra hund Paavo som vi fick avliva i oktober 08.