Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 1516 ggr
fredrikaa
0

Norrbottens vackraste 2009

Vilka ska anm. sig till Norrbottens vackraste 2009?

http://www.norrbottensvackraste.se/

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

anaprincess
0

Förstår inte måste hunden vara ägd av någon i norrbotten? :O

fredrikaa
0

#1  Alla som har en registrerad hund och är ägd av någon i norrbottens län (området för norra norrbotten och södra norrbotten) kan anmäla till uttagningstävlingen under dagen, du behöver alltså inte ha erövrat några tidigare meriter.

Ja jag tror nog det! :/

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Taxelina
0

Vad synd. Jag har en snygg norrbottenspetsObestämd

fredrikaa
0

ja det är lite synd! :/

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Juicefine
0

Jag kanske ska anmäla min valp. Det blir isf. första utställning för honom, så vi har inte riktigt bestämt oss för om han är redo än. Det finns ju fortfarande några dagar kvar för att fundera.. :)

Ska du vara med?:)

fredrikaa
0

Utställde min för första gången nu den 11 oktober, vi blev BIR och HP. Gick vidare till finalen där han morrade ut sig.. han ska nog tränas lite till. så jag vet int än!=)

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Karizma
0

Ja just det du hade ju den vita storpudeln :) eller säger man kungs Pudel? Jaja, snygg är han iaf nya tag då?

fredrikaa
0

Ja det är jag som äger den vita storpudeln. Dom flesta säger kungspudel fast det heter storpudel! :) - Själv så sa jag kungspudel innan uppfödaren sa att det hette storpudel!

Ja jag tror att vi är redo för nya tag, ska statsträna han mer nu så får jag se!:)

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Juicefine
0

Nu är min valp anmäld:) Det blir första utställningen för oss båda!

fredrikaa
0

Jag ska nog också anmäla dit vovven!: )

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Lavine
0

Vem vann, är det nån som vet? Skrattande

Lavine
0

Okej, jag hittade svaret själv, det blev som jag gissade. Ingen bild finns på tidningslänken just nu, men det var Mats Lyngmark med en av sina siberian huskys som vann. Glad

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5142187

Karizma
0

Det var dåligt att dom inte har änds med vinnaren på Bild Förvånad

Lavine
0

#13 Det var nog lite för tidigt helt enkelt, nu finns det bild och ett lite längre reportage. Glad