Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1601 ggr
[Empisen]
0

Hundsaker säljes

Hittade lite saker som inte används här hemma.. Tänkte att jag kan försöka sälja prylarna innan dom slängs Flört

[Empisen]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halsband som jag inte vet vart det kommer ifrån.. Passar typ staffe eller liknande. Kan justera storleken.

Det enda ni behöver betala för detta är frakten.

[Empisen]
0

Smalt halsband, köpt på Bromma zoo, passar jack russell, foxterrier, Chihuahua kanske.. Kan justera storleken.

Behöver bara betala frakten på detta.

Kalli
0

Tar gärna det första halsbandet, kan vara bra att ha ett extra. :)

[Empisen]
0

Halsband från rogz, använts på amstaff, passar dom större raserna, storleken kan justeras.

Pris: 40kr+frakt, vet inte vad originalpriset ligger på.. Kanske 60kr?

[Empisen]
0

#3 Okej, vad har du för vovve då? *nyfiken*

PMa mig namn och adress.

[Empisen]
0

Täcke, minns inte vart vi köpte det…
För stort för mina hundar..

Pris: 20kr + frakt.

[Empisen]
0

Som ni kanske ser är det för kort i ryggen men för stort runt omkring..

[Empisen]
0

Inuti.

[Hilo]
0

Ang täcket, Den ska sitta sådär. Jättedryg passform, men det är så den är tyvärr Tungan ute

Hade ett likadant till min tik, akuttäcke då hon frös i regnet, men nu är det kastat.. Värdelöst när de sitter så illa Glad

[Empisen]
0

#9 Jasså?? Hm.. Förstår inte hur dom tänkt då, hanar kan ju inte ens kissa med det på.. Obestämd

[Hilo]
0

#10 Det är hålet efter spännet. Men håller med dig. Hunden måste nog se ut på ett speciellt sätt om den ska sitta bra.. Men men, tur den var ganska billig.. Nu har jag ett riktigt täcke som sitter kanon, haha.

[Empisen]
0

#11 Jag vet att spännet ska sitta där hålet e, men jag menar att om täcket sitter på Nemo så kan inte han kissa utan att kissa i hela täcket tack vare att det sitter över snoppen. Tungan ute

[Hilo]
0

#12 Jo, så hade det vart om min tik var hane också. Skum passform Glad

[Empisen]
0

#13 Ja.. Väldigt skum.. Ska köpa nytt täcke till mina voffsar, eller göra två täcken kanske, måste bara hitta någon slags mall…

smurfan-13
0

Om du är intresserad av att skänka täcket till en god sak, så behöver Hundförmedlingen täcken till hundarna när de flygs från spanien till sverige så här års. Hör av dig isf, så ska du få en adress. :)

PS Andra saker tas tacksam emot med ;)

Kalli
0

#5: Det är en Amstaffmix. :)