Kumla/Örebro
_Min tik vill alltid leka med hundarna vi möter ute. Hon har aldrig visat aggressivitet utan bara lekfullhet. Därför undrar jag nu om nån skulle vilja bli lekkompis till henne?
Hon är en Rottweiler/Schäfer på 1 år gammal._
Hmm, synd att du bor såå långt bort. Min hane behöver fler tikar att leka med. Här bor det mest ostabila hanar, tyvärr..
Åh va synd :( Min lilla tjej är så himla lekglad! Hon blir ledsen när dom andra hundarna är så aggressiva så hon inte kan leka med dom:(
Ojjdå:( Det lät inte så kul alls. Vart är det ni bor?
Glömde säga att dina hundar var Jättefina på bilden!
#4 Nej, men men, vad ska man göra 
6 mil norr om Uppsala. En liten by som heter Örbyhus. Har inga problem att ta mig till uppsala eller närliggande byar, men örebro är liite långt, hehe.
Tack tack, min hane har dock någon gen som gör att så fort kameran åker fram förlorar han all fokus på matte och allt annat är roligare, haha!
#6 Ja det är klart. Haha ja sånt som händer. Jag brukar fotografera djur och när jag skulle fota hundar i en affär en jul så var det många hundar som inte riktigt hade fokus på kameran.. Det är kul när sånt händer för mig. Har inte försökt fota Cassie än men det kommer… :)
#7 Hehe okej. Jo, ibland är vissa hundar helt av banan, hihi.
Bor i Kumla, men har tyvärr ingen lekkamrat att erbjuda ännu.
Men förhoppningsvis inom det närmsta halvåret. ^^
Kan nog bli svårt att hitta lekkamrater för våran del också, vet hur det var med förra hunden vi hade (rottweiler).
Denna gången blir det nog en liten amstaff.
Ahaa okey! Men vad som helst bara hundarna går ihop. Skönt med en liten hund:)
#10: Jomen visst, så känner jag också.
Spela roll vilken ras så länge hundarna kan umgås utan problem.
Absolut! Nej men hör av dig när du har hund osv så kan vi låta dom träffas..vore väldigt spännande..:)

Hej!
Jag bor 8 mil norr om Kumla. Har mina föräldrar i Kumla där jag är uppvuxen. Har en kompis som bor kvar och har hund, om inte hon har tid så känner hon säkert andra. bibbi_smile@hotmail.com
#13 Det låter jättebra! Du kan adda: Parentaladvisory@live.se så kan vi prata mer! :)

Det ska jag göra.