Blivit med greyhound:)
Nu har jag blivit med greyhound:) eller han är på prov än så länge pga att vi måste se hur han funkar med min york tik först:) han är på henne å luktar ganska mycket än och hon är inte förtjust. hoppas på att han ger sig efter ett tag vi har ju bara haft honom 2dagar än. uppfödaren sa att han kommer ge sig när dom vant sig vid varandras dofter. Så jag hoppas på det för han är helt underbar med allt annat inga andra problem alls! <3
Ge dom lite tid så ska du se att de kommer gå bra :)
Lycka till han var jättefin :)

Oj så fin! Jag gillar vinthundar!! =)
På något underligt sätt har jag kommit på mig själv att vara småsugen på en york. Jag som har boxer!
Då jag blir äldre och inte orkar hålla på och flänga runt som en tok med boxer så ska jag ha en york - ja så är det! *kääär*
ja dom är underbara:D båda två hehe:D
Vilka fina hundar du har! Grattis till nytillskottet, hoppas det funkar mellan honom och tösen.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Ge dom tid :) Jätte fina båda två.
tindra har lösa knän.. och igår sprang musse rakt över henne i skogen så hon ramlade:( idag ville hon inte ens ut å gå, sen såg jag att hon gick konstigt. så känner man att knät ploppar till när hon rör sig:( vet inte hur man ska göra med musse:( så hemskt å behöva lämna tillbaka honom när allt går så bra annars.
men samtidigt så måste ja ju tänka på tindra i första hand å nu har han ju gjort illa henne fast han såklart inte menade det:(
nu e han köpt å allt e klart: det går bara bättre å bättre:D är så glad:D han är en speciell vovve:( han blev svårt misshandlad av förra köparen:( men han blir bättre å bättre med psyket:) det enda som är är att han är rädd för främmande människor. men vi jobbar på det med:D
#9 oj tur att han kom till bra hem :) du ska se att detta med främmande kommer släppa kan ta lite tid men tvinga han itne utan låt han komma fram när han ser att det är tryggt :)

Det går säkert bra. Min erfarenhet av greyhounds säger det. Otroligt snälla hundar. En rejäl storleksskillnad på hundarna det måste se lite kul ut.
Lycka till med nyförvärvet.