Som hund och katt? - Film
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min ena katt Gottfrid och min kompis hund Bosse är bästa vänner och älskar att leka tillsammans. Det går ganska vilt till
Har aldrig sett en hund och en katt som lekt tillsammans på det här viset förut och tycker de är så härliga så idag spelade jag in ett litet videoklipp på dem.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Haha satt och väntade på att "hunden" skulle komma då jag trodde båda vara katter XD Men söta var dom.
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Haha, vad gulligt! 
haha, jätte söta =) Kul att dom leker.
Algot och våran andra katt brukade också leka så när Algot var mindre, men nu är han nog för stor enligt kissen 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Haha, vad sööt! :D
Tänkte exakt som "Ricko" skrev, vart är hunden! xD

Ååå… precis så höll min gammla hund Qvikkur och min gammla katt Baltazar på! Brottades jämt! Å när de hade busat klart kurade de ihop sej tillsammans.
Gulligt:) Så leker Åskar och Tut flera gånger om dagen och har så gjort sen de var små;) Vill Åskar leka så hoppar, studsar och rullar han runt framför Tut tills han kommer igång och när Tut vill leka så hoppar han på Åskar på ryggen o biter honom i nacken tills han blir på lekhumör;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Vad söta!!!!
Jag har ett liknande par hemma. Det är så skönt att olika djur faktiskt kan motbevisa oss och trivas ihop.
#1 och #4 Haha, nog för att han är liten men nog syns det väl att det är en hund 
#3 Ja, tycker också det. Gottfrid vill ju leka jämt och vår andra katt inte alls lika mycket och Bosse vill så gärna leka med alla katter men ingen annan än Gottis vill leka med honom, så det är så roligt när de får träffas.
#6, #7 & #8 Ja, visst är det gulligt med hundar och katter så bra och glatt ihop 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Gud vad söta de är! Hunden är ju i alldeles perfekt storlek för kissen ;D