Erfarenheter av James Wellbeloved?
Ni som använder eller har provat James Wellbeloveds foder, vad tycker ni?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

jag tycker att det är ett väldigt bra foder förutom att sindra inte tycker att det är gott:P

Jag har frågat företaget om en provpåse av just den anledningen att det vore onödigt att köpa en stor säck om hon inte gillar det. :) Prillan är ju också lite kräsen :P
Med Vänliga hälsningar

2# ja men det borde du kunna få. jag gillar det mest för att våran förra schäfer gick på det och hon var jättefint i päls m.m. men hon var ju rätt tjock fast det var mest av anledningen att min mamma skämde bort henne med så mycket annan mat. annars hade hon nog kunnat vara fint i hull också:)
Fiskolja är med bra för päls som tillskott :)

Vi gav JW till vår gamla grandis som hade hudproblem. De försvann, så man är ju sugen på att se vad som skulle hända med Prillans päls :P Den är ju lite torr och frissig.
Med Vänliga hälsningar
Jag ska beställa hem en JW säck till min hund. Säcken är från 6 månader och min hund är 5 månader. Men det spelar väll ingen roll?

Nej, det funkar ändå. En månad hit och dit har ingen större betydelse.
Med Vänliga hälsningar
JWBL ger jag till min kastrerade 4-åriga labradortik - alltså en hund med oerhört dålig ämnesomsättning. Detta funkar super och det håller henne i topptrim!
Päls, klor och tänder är fantastiskt fina - verkligen att rekommendera James WellBeLoved!
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

Det låter ju lovande :)
Med Vänliga hälsningar