Nu är hon hemma
Nu är flickan hemma!
Åh, vad jag är glad, hon är helt underbar! Jätte fin liten tjej. Och nu har hon dessutom fått ett namn - Kiwi. Resan gick jätte bra, hon sov nästan hela vägen.
Här är några bilder. Ögonen är dock inte gråa som på bilden (alltså pupillerna), utan det var ett försök att få bort dem röda ögonen. Kanske inte det bäsa resultatet. Hon har alltså egentligen mörk, mörk blåa ögonpupiller.
guuuuud va söt!! kiwi va ett superbra namn!!! hur går de me henne dåå?
Det går hur bra som helst, än ialf :) Enligt uppfödaren behövde hon ett bad, så ikväll skall hon badas och även få klorna klippta. En vän ska dock hjälpa mig med den del (klorna), vågar inte göra det själv än. Hon är jätte lugn och mysig för övrigt. Men busig är hon också! Hon har kissat inne några grr, men aldrig bajsat inomhus - det gör hon helst ute.
Och alla bara älskar henne 

Ge henne gärna ett par dag i sitt nya hem innan Ni badar henne. Lite jobbigt för en valp att både byta hem och bli badad.
Lycka till med henne!
#6 Okej 

Vilken sötnos! Lycka till med nya familjemedlemmen!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Så otroligt söt! Hoppas allting går jättebra med henne! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Neew vad söööt! Vilken ras?
siberian husky skulle jag tro
Alaskan Husky 
#12 och var var min tankar nånstans? det var ju alaskan jag menar
söt iaf!
jätte söt vill ta me henne hem *s* men har funderat på siberian husky är en renrasig och alaskan husky är en blandning med siberian i eller? har inte riktigt förstått vad alaskan husky är för något (förutom en hund då) =P

Jisses sån sötnos. Lycka till!
Mvh KerstinP
ja den svarade på min fråga, tack så mycket…. går det bra med sötnosen då?

Tänk på att inte, om du inte har redan gjort det, låta hela släkten komma och titta på det söta under verket.
Utan låt henne vara ensammen med er i 7-10dagar, och låt dem komma 2 och 2 så det inte blir för mycket på en gång med henne.
Att hon träffar folk ute, är en helt annan sak.
Nämen oj så söt!! :)
#18 Ja, det vet jag :) Vi har ingen släkt i Sverige ändå
Tur det..

#12 Jaha :)