Småstolt ^^
Är lite småstolt över Hugo.. Han lyfte nämligen på benet för första gången igår! 
Kanske lite barnsligt att vara stolt över det? Men jag blev iallafall jätte lycklig! Min lilla pojke håller på å bli stor!
På tal om annat så köpte jag ett rött halsband med hjärtan på idag…. Haha, han ser mer ut som en Hugolina nu! 
Hur gammal är Hugo? Kan vara gulligt med rött hjärthalsband på han iaf men ser ju att han har något under magen som avslöjar att en hugolina är han inte :)
#1 Haha, ja.. Det gör man iförsej, men det första man gör är väl inte å kollar mellan benen på hund när man träffar den
Och han är så låg så man måste böja sig ner för å se under magen ;D Hahaha, nejdå, visst ser man att han är en pojk! Hela hans kropp ser ut som en pojk-kropp :)
Hugo är 6 månader 

jaså:P Sindra lyfter också på benet ibland:P Men hon kommer snart att löpa också:P
#3 Haha, ja, tiken vi hade lyfte också på benet ibland 
6 mån o tidig på lyfta har en grannhund rottis på över 1 år han lyfter inte än :). Jag brukar möta en supersöt shizu-mops tik hon är mycket liten 9 år lyfter hela tiden på ett ben o kissar rätt mycket småskvättar med. Hon är super söt o gillar när man stannar för prata med henne hon tor att alla personer finns till för att klappa henne. :)
"brukar man" inte säga att tikar som lyfter på benet när dem kissar är ranghöga? lite OT, förlåt
Vad kul! Kommer ihåg när vår hane gjorde det, man blir bra mallig!
#6 aha hon är så liten o korta ben så jag trode det var pga gräset var blött osv :) har aldrig hört ang ranghög iaf men kan stämma söt är hon o glad i våran hund
#6 Är det så? Visste jag inte… 
Som sagt, något jag har hört. Och efter att jag har hört det har jag börjat "studera" tikar som gör så, och i de flesta fallen stämmer det ganska bra.

6# kan mycket väl stämma. Dock så skulle jag inte kalla min tjej ranghög:P Hon är den mesigaste hunden jag känner:P