Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1216 ggr
[lottaeriksson]
0

Tarox och Fritte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju hand om fyra små kattungar som var avlivningshotade. Och nu har jag och killen bestämt att en av dem ska få stanna hos oss, och vi har döpt honom till Fritte Skrattande

Tycker det är så kul att han och Tarox går bra ihop också! Just nu ligger de här bredvid mig och ser så söta ut. Fritte tyr sig verkligen till Tarox! Skrattande

Xondah
0

Va söta de är tillsammans!:)

destroyed
0

gullig barnvakt du har där:P

Karizma
0

Så gulligt Kyss Går allt bra med kissarna? Och sen du ska inte behålla en katt? Tänkte att går dom så bra ihop så brukar hunden sakna sina vänner sen med.

Jovich
0

Åhhh vad söta!! Kul att dom går så bra ihop:)

[Vargnatt-]
0

Aw vad söta dom är tillsammans :)

[lottaeriksson]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Det går jättebra med kissarna! :) Ena katten blev lite svullen runt analöppningen idag, men det har lagt sig igen, så det var nog inget speciellt! Och som jag skrev i inlägget så ska vi behålla en hane, resten har jag också hittat hem till! :)

Och jo, de ser väldigt söta ut! hihi.

Tarox gick mkt bättre ihop med kattungarna än vad jag hade väntat mig. Dock kan han bli lite hårdhänt då han ska leka med dem, så man får hålla uppsikt över dem, men det är inga problem alls för övrigt :) De börjar vänja sig vid hans buffande och knuffande också ;) haha.

Karizma
0

oh missa att ni skulle ha kvar en kisse :) låter jätte bra.

[lottaeriksson]
0

Jo det är supermysigt Skrattande

Karizma
0

Våran hund älskar katter o visst hon är jätte snäll o så inte för på sig mot kissarna. Men alla katter gillar inte hundar o det är lite svårt för henne o fatta att dom inte vill hälsa Glad men 2 av grannens kissar hälsar så gärna och en ungkatt han följer efter oss lite när vi går runt i området. Han sköt rygg först men nu vet han att chanel är ofarlig o vill bara hälsa o ge hen en puss Flört Tyvärr kan vi inte ha katter då sonen inte tål dom så bra, men vi har haft katter när vi bode på landet.

[lottaeriksson]
0

Naaw, hehe! :)