Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 3580 ggr
minja
0

Rensning i hundgaderoben.

Hej. Jag har grävt fram en massa saker som jag inte använder så jag tänkte kolla om det finns någon som är intresserad av något Glad.

1. Halvstryp svart nylon MYCKET ställbart. Passar från springer spaniel till rottis och större än så. Inte använt 20 kr.

2. Reflex koppel tunt. Passar som valp koppel eller till mindre hundar 5 kr

3.Alac halvstryp (ej kejda) nylon med rött foder ej använt 55 cm. 20 kr

3. Limex nylon koppel med rött handtag ej använt prislappen är kvar. Nypris 125 kr NU 40 kr

4. Alac läder halsband brunt (inget stryp) använt men är helt 10 kr.

5. Grått läderkoppel från best friend aldrig använt prislappen kvar. Passar som valp koppel eller koppel till mindre hundar nypris 89 kr nu 10 kr.

6. Blått flexikoppel märke classic. Rullar bra och är helt. 5 meter 20 kr.

7. Munkorg helt i läder stl 8 (passar större hundar så som schäfer eller liknande) mycket ställbar. Aldrig använd ny pris 250 kr NU 150 kr

8. Alac halvstryp i nylon (ingen kedja) med grön foder 50 cm 20 kr

9. Grått regntäcke med reflex längst med hela täcket. 60 cm. Märke Breath comfort. Är använt en del och är lite nopprigt men är helt och håller hunden torr. Är gätte nöjd med det men det är för litet för min vovve så jag har köpt ett likadant fast större. 50 kr. kommer att tvätta det innan.

Vintertäcke blått 60 cm använt men är helt och inte slitet. Är ställbart över bröstet då det är karborreband. Är av samma märke som ovan täcket. 50 kr Kommer att tvätta det innan.

Fleecefodrat grönt täcke märke Tcoat Lyon 70 cm aldrig använt 50 kr

Easy walk professional sele ifrån trixi stl L (60-90 cm) helt ny. Är ett perfekt hjälpmedel när hunden drar, då man fäster kopplet i en ring på bröstet så flyttar sig hundens tyngd om den drar framåt. Inget på selen som gör ont som vissa gå fint selar tex som skär in i huden när hunden drar. Utan den är behaglig för hunden 150 kr.

minja
0

Sakerna finns i gbg. Men kan sickas, då står köparen för frakten.

Taci
0

Hur mkt vikt klarar flexit?

minja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, det var en fråga det Tungan ute. Det står inget på förutom märket och så står det 3-5 (är det kanske vad den klarar då mellan 3 och 5 kilo?), men jag tycker att den är en aning för stor om den bara klarar mellan 3 och 5 kilo. Pistolhaken är ju rejäl och "dosan" är ju stor och ligger bra i handen för mig och jag är ju vuxen, men det är inget band utan ett snöre i den. Det är den enda bilden jag har för tillfället.

minja
0

Kollade runt lite och enligt teba som säljer exakt samma koppel så klarar kopplet hundar upp till max 50 kilo. Och priset på exakt samma flexikoppel är 132 kr nytt.

minja
0

Flexikopplet är sålt.

Ricko
0

Åhh jag som ville ha flexikopplet.. kan du visa en bild på läderhalsbandet(nr.4) och kolla upp frakten till Vilhelmina? Och vilken ras passar det ungefär till? passar det t.ex till en Golden, labbe eller sibbe valp/unghund/vuxen eller till en vuxen Tax? Sen är jag är väldigt intresserad av det gråa läderkopplet(nr.5), kan du visa bild på den och vad frakten är?

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

LinaK
0

Undrar lite om det där läderkopplet, hur långt är det? Och har du någon bild? Är isåfall intresserad Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

minja
0

Denna bilden är den enda jag har för tillfället. Kameran är på laddning. Min något nätta schäfer/boxer korsning kan ha det på hålet längst in så det funkar på hundar med lite kraftigare hals.

minja
0

#6 Skall kolla upp fraken till flexikopplet också, så då kan jag kolla hur mycket halsbandet skulle gå på, men det väger inte så mycket så jag tror det räcker med 2 kanske 3 frimärken

minja
0

#7 Det är ca 136 cm långt och då räknade jag inte med handtaget.

LinaK
0

Eftersom Ricko i #6 var först med att vilja ha kopplet så går det väl först och främst till henne/honom.

Men om inte Ricko vill ha det så köper jag kopplet.

pippa__
0

Bild på täckena? =)

minja
0

#11 Ricko ville ha läderhalsbandet. Så kopplet är ditt om du vill ha det?

#12 Här kommer första täcket. Vinter täcket.

minja
0

Här är det Fleecefodrade täcket

LinaK
0

#13 Okej men Ricko skrev ; _"Sen är jag är väldigt intresserad av det gråa läderkopplet(nr.5), kan du visa bild på den och vad frakten är?"
_Ricko var nog intresserad av både kopplet och halsbandet.

minja
0

Och här är regntäcket. Ingen av dom är tvättade än, men det kommer dom att bli Glad.

minja
0

#15 Åh missade det förlåt så mycket Skäms. Bra att du stod på dig Tungan ute.

LinaK
0

#17 Det är lätt att missa. Ja jag försöker ju vara rättvis Tungan ute 

Nejmen om inte Ricko vill ha kopplet så köper jag det. Glad

minja
0

OK. Få se om Ricko hör av sig om det…

Ricko
0

Ja jag är intresserad av dom, men då det låter som om det kommer bli en Tax vet jag inte om halsbandet längre Tungan ute Men om du kollar upp frakten för kopplet så.. Flört Är inte dyr så är den LinaK's Glad Men vill först höra hur mkt frakten är.

Ricko
0

Den ksotar ju 10:- hur många frimräken behövs det om jag bara skulle ta kopplet? ett frimärke kostar ju 6:-.. Men var snäll och kolla upp det Flört

Yessica
0

Jag är intresserad av nr 3 Limex-kopplet. Kan du visa en bild? Hur långt är det? Glad

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

KickanW
0

Jag vill ha nummer ett och två. Om jag får dessa - Skicka kontouppgifter och vad jag ska föra över så gör jag det direkt!

pippa__
0

Regntäcket är det som är längst ner av bilderna? Vad har du haft det till för hund? Hur pass fodrat är det?

minja
0

#21. Jag kollar upp frakten till dig och återkommer.

#22 Alla koppel är "bokade", men om personen drar sig ut angående det så säger jag till.

#23 Det finns bara halsbandet kvar av det du är intresserad av. Vill du fortfarande ha det?

#24. Japp regntäcket är långst ner av dom bilderna. Det har legat på min schäfer/boxer hane av nätt modell. Det är bara tunt bomulls fodring allstå ingen fodring alls som är värmande. Han har växt ut det så jag har ett precis likadant fast i större storlek till honom, då jag är gätte nöjd med det.

Yessica
0

#25 Okej, tack.

Ha en bra dag!

Ricko
0

Jag får tyvärr inte köpar sakerna av mamma -.-' Då hon tycker det 'r onödigt eftersom det är ett tag tills jag köper en hund. Så LinaK kopplet är ditt ;)

pippa__
0

#25 Ok, tack. Behöver fodring i täcket till min hund, men tack ändå =)

minja
0

#28 Kan inte det fleece fodrade täcket vara något då? Eller vintertäcket?

pippa__
0

#29 Nä tyvärr, jag behöver sådana täcken som har magplatta och rejäl knäppning då hon är en liten vilde! =)

KickanW
0

#25: Nej, då får det nog vara.

KickanW
0

Finns regntäcket kvar?

minja
0

#32 Japp det finns kvar.

KickanW
0

Då vill jag ha ett och nio, kan du maila mig kontouppgifter så får du min adress sen?

Yessica
0

Det där röda limexkopplet finns inte kvar eller? Det var någon som köpte det eller?

Ha en bra dag!

minja
0

#35 Nej kopplet är inte kvar. Alla koppel är sålda.

Yessica
0

Okej, tack för svar. Glad Ska vi göra en uppdatering av listan med grejor som finns kvar kanske? Antingen att du helt enkelt skriver vad som är kvar här i tråden, eller PM'ar mig så skriver jag "såld" på grejor som är sålda Glad

Ha en bra dag!

minja
0

Allt är kvar förutom kopplen, så du får gärna skriva att dom är sålda. Tack för hjälpen..