Alltid?
Är alltid pudlar på utställningi grupp 9? Har läst någonstans att grupp 9 är sällskapshundarnas nummer nått sånt… fast jag vet inte. är det så?
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Japp, grupp 9 är sällskapshundar och pudlar räknas till denna grupp. Det är alltid så. =)
tack! =)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Varsågod. =) Måste säga att din pudel är väldigt fin. =) Och grattis till utställningsresultatet! Ska du spara ut pälsen nu?
Tack så mycket! =) Blir jätte glad.
Pälsen ska sparas ut så vi kan börja ställa lite mer på allvar! Idag så debuterade vi så det var lite nervöst mest för mig! Fast i finalen var jag mer taggad!:)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Kul! =) Vilken frisyr har du tänkt ha på honom? Är själv en riktig pudelnörd (är uppvuxen med storpudlar). Nästa hund ska definitivt bli en storpudel!
Hehe :) jag tror att den blir den "vanliga" alltså den han hade först. Babylejon =)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
det här är min första hund så allt är så nytt!=)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Pudlar är bäst! Jag har två bruna dvärgar. superhundar!!!
Hur gick det på utställningen fredrikaa?

6# det heter second puppy när det är en vuxen hund:)
#6 Det blir säkert bra. Den frisyren tycker jag är finast. =)
Förresten så misstänker jag att du har träffat en av min tiks valpar? Han heter Grimar och är en trefärgad sheltiehane. Låter det bekant? ;) (ett väldigt stort hopp från tråden, jag vet)
#8 Ja han fick BIR och HP, åkte ut ur finalen. En tråd finns om det här på hundar i fokus. Samt lite bilder!
6#, Haha gud vad världen är liten. Ja grimar känner jag gott och väl. Hans ägare Miriam har haft häst i samma stall där min sköthäst stod. Samt så brukar vi gå på hundcafet ihop!!
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
#10 hur misstänkte du det? =) haha
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
#11 Haha ja, världen är verkligen liten. =D Jag såg en bild på en vit pudel på facebook som hon hade kommenterat eller gillat eller nåt sånt och jag tyckte att det såg ut som din. =P
#13 haha!:)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se