Hundar iFokus

Hundar

Etikett: valpar
Läst 2012 ggr
Royalz
0

Vart kan man köpa regntäcke?

Vet ni någon webshop där man kan köpa billiga täcken till hunden?

Behöver ett fleecefodrat regntäcke till min valp som fryser när det regnar ute.

destroyed
0

Gå till rusta. de har jättebra täcken för en billig peng. Jag tänker mest på deras svarta regntäcke med fleece foder. Det finns reflexer på sidan också. Kostar 50-99 kr beroende på vart man köper dem

Royalz
0

Ska åka till Rusta och kolla då :)

Bra om det är billigt också då han lär växa ur några täcken innan han är färdigvuxen.

pippa__
0

Du kan köpa ett av mej =) Har ett par stycken som är för små nu till tjejen =) Vad har han för storlek?

Karizma
0

#3 hur stort är dina täcken? tänkte om nån var intresserad så vet dom hur stort du har ;)

Royalz
0

Valpens rygglängd är just nu 45cm. Men han växer ju så fort så får köpa en storlek större så han kan ha det ett tag :)

Ricko
0

Köpte mitt på Ö&B för 100:-(fanns/finns) i 3 storlekar och 3 färger(röd & Blå & Svart, mitt är blått) men det var dock för 1½-2 år sen. Den var fodrad, hade reflex och hade ett "tyg" som var bra mot regn, vind och snö! Är ritkigt nöjd med den.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Ricko
0

Köpte på Ö&B i Umeå.

Royalz
0

#3 Han har just nu 45cm från manken till svansroten :)

pippa__
0

#8 Oh, det har jag =) Är du intresserad?

[findusen]
0

öb har täcken kvar (senast jag kollade iaf :P) i malmö.. vet inte hur bra dom är, det är syntet…men fleece är väl oxå syntet? har ett från öb till min sheltietik (använder det endast vid snöstorm typ:P) helt okej för det priset :)

Royalz
0

Ska kolla på ÖB och Rusta idag :) Såg att ÖB har sänkt sina priser och det är ju bra :p

hittadjur-se
0

Har 3 st sådana som det pratas om här från Rusta. Jättebra täcken.

Ricko
0

Om det är likdana täcken som jag har som finns kvar så ja jag är jätte nöjd med min :) Dock var den lite för stor men det har ju inget med kvaliten att göra.

Jovich
0

Det finns även en del nätbutiker med bra saker för hundar. Kolla även i djuraffärer.

Royalz
0

Köpte ett regntäcke från ÖB igår :) Och en väst så nu kommer hn inte frysa iaf. Kostade bara 69kr st.