Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1448 ggr
minja
0

24/9 Hundböcker till salu

Nu har jag kollat över böckerna, och hittade ett flertal jag inte behöver/vill ha.

1. Symptom och botemedel, grundläggande egenvård för hundar. Tar upp mycket grundläggande och har bra bilder och text. Ny pris 120 kr nu 50 kr OBS!! Vid oklarheter kontakta vetrinär (känns att man inte kan säga det för mycket, är i bra sick.

2. Välkommen valp Dvd från svenska kennelklubben en skiva för vuxna och en för barn pris 20 kr

3. Hunden som hobby en äldre bok som tar upp olika raser och hundens utveckling. Är i bra sick, Pirs: bud

3. Min bästa vän - Marie Hagström (den äldre utgåvan)bra sick, nya utgåvan kostar 141 kr, 20 kr

4. Apportering och viltspår - Lennart Nordlander och Carl-Johan Adlercrutz. Så gott som ny 60 kr

5. Allt om Mops - Renée Willes. Tar upp ALLT om mopsar och allt som rör sig omkring den rasen. Bara lite blädrad i men så gott som ny. Nypris 219 kr nu 90kr eller bud.

6. Agility hinderbana för hundar-bygg,träna. tävla Jon.G Olsen 10 kr

7. Agility action - Marie Hansson 15 kr.

Sakerna kan sickas men då står köparen för frakten, och bud kan läggas (dock ej skambud). Sakerna finns i gbg.

MarHai
0

Vad kostar frakten? Är intresserad av bok 6.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

minja
0

Killen skall ta med sig en våg från jobbet, så jag kollar upp det när han slutat och pm:ar dig sedan. Om det går bra?

MarHai
0

Gör så :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

minja
0

Hittade även Livet är väl inte bara hundar! Kåseri av Ursula wilby (skriver i hundsport). Nypris 193 kr. Nu 40 kr.

Ricko
0

Är också intresserad av bok 6, så väntar spänt på frakten också :) vad handlar "livet är inte bara hundar"? Vill ju ha nåt som handlar om hundar inte nåt negativt om hundar? Men kanske missuppfattade uteslog det från rubriken : Livet är inte bara hundar.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

minja
0

Ok. Då är du nästa om personen inte vill ha bok nummer 6.

Livet är inte bara hundar är en rolig skämtsam bok en massa historier tagna ur förfatarens liv med hundar. Hysteriskt kul är det att läsa då hon skriver och ritar så bra. Författaren är uppfödare av irlänsk setter och har även en mops på släptåg. Perfekt att ha som tex "dass literatur" (har dock inte haft den som det ;-)).

fredrikaa
0

vars bor du? så man vet vad frakten ligger på :D

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

minja
0

#7 Sakerna finns i Göteborg. Frakten beror lite på vad boken väger.

minja
0

symptom och botemedel är såld, likaså apportering och villtspår.

Agility action och min bästa vän är bokade, men resten av böckerna är kvar.

Ricko
0

Så nr6 är kvar? vet du vad frakten är till Nästansjö? (vilhelmina, västrebotten)

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

minja
0

#10 Japp nr 6 är kvar. Pm:ar dig