2 år idag :(
För 2 år sen idag så försvann min Ayla.
De går nästan inte en dag utan att jag tänker på henne.
De e så jobbigt.
Inte ett spår efter vart hon kan ha tagit vägen.
Hur kan någon gå upp i rök?
Vi va ute i skogen och lekte och vipps så stack hon och kom inte igen.
SAKNAR HENNE!
stakars dej. två år?? förfärligt att inte veta om hon lever eller är hos ngn annan!tänker på er!!! vilken ras vr hon och var bor du=
så många frågor men inga svar.. måste värkligen vara jobbigt… hoppas att du får svar någon gång…
Usch vad hemsk att ha blivit av med en hund och inte veta vad som har hänt. Alfons skickar en tröstekram.
Vet ju bara hur hemskt det är en hund går bort.. Men då vet man ju iaf att hunden fått somna in fridfullt och inte lider. Måste vara riktigt jobbigt att inte ha en aning om vad som hänt hunden.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hon va en schäfer blandis på då ca 3 år.
Kom till mig från spanien. Hade nästan bott hos oss i 2 år.
Hon försvann i emmaboda kommun.
:( å ingen har sett henne allas? va hon rädd av sig eller gick hon gärna fram tll främmande=?

Försvann hon nära hemmet?
Ganska nära hemmet.
Men vi hade nyligen flyttat dit. 25 mil hemifrån nästan.
Dom 2 första veckorna fick vi mycket respons från folk som såg henne. Men INGEN lyckades få fast henne eller locka henne till sig. Och hon va inte skygg i vanliga fall.

ush…vet knappt vad ja ska skriva…känner sorg för dig!vet inte hur det är att förlora sin hund på det sättet men att mista genom bortgång vet jag hur det känns…svårt..tänker på dig!

Att inte veta, det är faktiskt jobbigare än något annat. Jag lider med er.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Usch så fruktansvärt.. Känner en här som förlora båda sina hundar på samma sätt 2 stora hundar.. Man förstår inte hur de bara kan försvinna.. Usch så fruktansvärt. Vår katt har försvunnit på samma sätt för 4månader sen och de är fruktansvärt att inte veta vad som hänt och vart de tagit vägen
Många kramar

Nä fy. 2 år utan att veta…Om hon var död visste man ju det och kunde sörja…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Sussi.
Jag skulle vilja skriva till dig men kan inte komma in på din sida.
Kan du kontakta mig kanske?

#14 Du kommer in nu. Önskar alla som vill skulle komma in men jag vill ha den begränsad eftersom jag tycker att människor som inte är meddelmmar inte skulle ha tillgång till medlemmars personliga sidor.
Vi återfann hunden idag, ganska långt hemmifrån. Polisen sa att han låg under en bil och var livrädd, vägrade komma bort. Detta var på en stor trafikerad väg. Nu mår han bra även om han är trött och medtagen med sjuka ben.
Önskar er samma tur!! De här dagaran var hemska med all ovisshet, kan bara ana hur du måste känna det.
#15: Det var ju en otrolig tur att ni hittade honom igen och att han faktiskt mår bra!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]