Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1425 ggr
Ricko
0

OT. Idag kom första.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

….. Snön! *SUCK!*

Det enda roliga är val att åka släde och skidor med hunden men finns ju myyyyycket roligare på sommarn man kan göra med djuren! Och kylan *ryser* här blir det 25-30 minus -.-'

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Ricko
0

*STILL SHIVER!*

tsset
0

Jag är raka motsatsen! Jag är den som skriker jippie när första snön dyker upp! Även om hösten också är helt underbar.

Dra på sig halsdukar och mössor, raggsockor och pulsa omkring i snön med hundarna, sen in i värmen, tända en brasa och slå sig ner med hundarna framför med massa filtar och te eller varm choklad, läsa lite, se en film, sticka fler halsdukar och mössor och bara mysa… underbart!

AnneN
0

Vart 17 bor du Ricko om det redan snöar? Förvånad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

IceLinn
0

oj har ni snö redan :o

här har vi haft sol hela dagen ;P

Ricko
0

#2 Nej nej nej! Jag haaaaatar vintern XD Förra vintern var väl "värst" då vi hade en Schäfer valp på fodervärd(se bild 1, 2) och man fick gå ut ja första promenaden klockan 6.00 och sen gå ut så där en gång varje timme till 12 på natten i 30 minus.. Det är ju roligt att gå ut med hundar, det gjorde jag endå flera gånger med våra hundar men att gå ut 6 på morgonen i 30 minus *USCH!*

#3 En by utanför Vilhelmina i Västerbotten.. Eller som jag kallar det "i nordpolen"

*VILL TILLBAKS TILL SOMMAREN!*

Ricko
0

*NEJ INTE VINTER REDAN!!!*

Ricko
0

#4 Jo tyvärr.. Men kommer väl antagligen smälta sen snöa imorrn igen och hålla på så 1-2 veckor..

* På vintern blir sötnöten Fanta en alien XD*

[Hilo]
0

Sååå avundsjuk!
Här är det skinande sol och jättevarmt!!

Ricko
0

#8 Jag blir avundsjuk på er! Oskyldig

scth
0

vill ha snö här med.. men det dröjer nog rejält :P fast hade jag inte haft hund eller häst hade vintern varit betydligt mindre välkommen. Längtar efter att se vår tös i sitt rätta "element" ^^

Ricko
0

#10 Jo det är ju även därför jag hatar vintern denna vintern! Första vintern utan hund Gråter Sakura(Sibbe/malamute) äääälskade vintern som ni kanske förstår eftersom hon var dom raserna så när jag hade hon fick jag vara ute mycket ;D Men nu? Nu blir det skidor med katten XD men det är inte lika roligt..

[jakke94]
0

hoppas det dröjar länge innan snön kommer :P man kan ju inte köra moppe och vara bekväm när det snöar :P

[Hilo]
0

#12 Haha, ännu en anledning till varför jag längtar till snön.
Alla moppar försvinner från gatorna FlörtOskyldig