Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 1996 ggr
SannaE
0

Stulen hund! Efterlysning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efterlysning!
I fredagskväll, den 25/9 ca kl 18.00

Så blev en bekant till familjen av med sin hund.
Precis innan hunden försvann så var det ner en gulfärgad stadsjeep på deras gård, vände, stannade till och gjorde en rivstart. Bara några minuter senare upptäcker de att hunden är borta! Då det bara 1 dag innan var ett försök att stjäla en annan hund i närheten så misstänker vi starkt att hunden har blivit stulen.

Hunden är en röd Engelsk Cockerspaniel på 6år vid namn Jojje.
Jojje har börjat blivit lite grå runt nosen och hade ett grönt tyghalsband samt fästinghalsband på sej när han försvann. Jojje är chipmärkt!

Jojje försvann strax utanför Söderhamn.

Är det någon som vet någonting eller får reda på någonting, så SNÄLLA!
Hör av er så fort ni kan!

Hälsningar
Sanna

SannaE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger in ytterliggare en bild på Jojje!

Sprid gärna ordet till alla ni känner!

Taci
0

Men åh, vad ledsamt:( Jag bor tyvärr inte alls i närheten, o känner ingen som gör det heller.

Hoppas verkligen han kommer till rätta!

anaprincess
0

Fy vad hemskt, hoppas Jojje kommer hem!

destroyed
0

la ut texten och en bild på min blogg.. Hoppas jojje komemr tillbaka

Taxelina
0

#0 Se till att det här kommer ut på så många platser som det bara är möjligt. Ortstidningen och annonser. Flygblad. Försök att göra så stor sak av det som det bara är möjligt.

Det finns organiserade ligor som åker runt i sverige och stjäl hundar som går ute på gårdarna, i trädgårdar, sitter i bilen på IKEA parkering, utanför affären och så vidare.

Tyvärr säljs dom, används i valpfabriker eller även till kamphunds träning. Det  har stått ett reportage i skk om det här.

Det är väl polisanmält?

AnneN
0

Lägg gärna ut efterlysningen på Blandrashundar också

Här finns en tråd med tips på sidor där man kan efterlysa sin hund.

Efterlys den även på http://h1.ripway.com/baksidan/ i deras gästbok

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Xondah
0

Ush så tråkit:( Hoppas Jojje blir återfunnen.

SannaE
0

#4 Tusen tack för att du hjälper till att sprida infon om Jojje!

#5 Ja, ägarna polisanmälde direkt i går morse när Jojje fortfarande inte hade hittats. Ägarna är nog fortfarande i ganska stor chock känns de som, så vi försöker hjälpa så gott vi kan.

#6 Tack för alla bra tips, har nu även lagt ut på blandrashundar.ifokus.se

Sen måste jag få fråga om det är någon av er som kan tipsa om ett bra medium eller liknande som ägarna kan kontakta?
De vill verkligen prova allt för att Jojje ska få komma hem igen!

[jakke94]
0

man kan också efterlysa på blocket.. och håll på blocket varje dag för där kan dem som sagt säljas

hittadjur-se
0

Vet inte om det är ägarna eller du Sanna som lagt in på vår sida.. :-) Jag har skrivit även där och på vovve att jag gärna hjälper till att sprida efterlysningen så gott jag kan :-)

Efterlysningsannons

AnneN
0

#8 Kika in på Övernaturligt iFokus, där kan du få tips på bra och seriösa medium.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!